تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۷
۰
plusresetminus
جمعی از خادمان حرم مطهر امام رضا علیه السلام با حضور در محفل انس با قران کارکنان انتظامی و خانواده های آنان، ستاد انتظامی را به عطر ضریح مقدس بارگاه ملکوتی امام هشتم عطرآگین کردند.
ستاد انتظامی استان کرمان میزبان خادمان حرم رضوی
به گزارش راه آرمان؛ امروز به همت عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مراسم استقبال از 10 تن از خادمان حرم مطهر امام رضا علیه السلام که حامل ضریح بارگاه ملکوتی امام هشتم و متبرک شده به مزار مطهر  شهید حاج قاسم سلیمانی بودند، برگزار شد.

در این محفل قرآنی که جمع زیادی از کارکنان انتظامی و خانواده های آنان حضور داشتند رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با عرض خیر مقدم به خدام حرم رضوی، در خصوص نقش و جایگاه اینگونه برنامه های فرهنگی مذهبی برای کارکنان مجموعه انتظامی سخنرانی کرد و در ادامه قاریان برجسته و بین المللی"حمید شاکرنژاد و جلیل اشرفی" آیاتی از قران کریم را تلاوت کردند.

سخنرانی مسئول خادمان حرم رضوی، پخش چند کلیپ از برنامه های اخیر خادمان رضوی در مناطق مختلف کشور و از جمله آخرین برنامه این گروه در منزل شهید حاج قاسم سلیمانی، مدیحه سرائی توسط مداح "حاج جواد حسینخانی"و برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر و در پایان پذیرائی نهار متبرک به عطر وجود ضریح مقدس بارگاه امام هشتم از دیگر برنامه های این محفل انس با قرآن بودند.

انتهای پیام/ط
  https://armanekerman.ir/vdci3pazvt1arv2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین