کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه فهرج:

وجه تشابه حضرت زهرا (س) و حاج قاسم فدا شدن برای ولایت است

15 دی 1400 ساعت 22:48

ابراهیم آبادی از ولایتمداری، ولایت پذیری و فدا شدن برای ولایت بعنوان وجه تشابه حضرت زهرا (س) و سردار دلها نام برد و اظهار کرد: حاج قاسم نیز به مانند بی بی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها مقام شفاعت دارد.


به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی که صبح امروز و به مناسبت هفته مقاومت در پارک لاله برگزار شد گفت: حاج قاسم یکی از ارادتمندان به حضرت فاطمه زهرا بود و خود را مقید به برپایی مراسم در بیت الزهرا میدانست.

وی افزود: امروز علیرغم تلاش استکبار جهانی در حذف هشتگ ها و تصاویر حاج قاسم در فضای مجازی اما در فضای حقیقی نام سردار دلها زنده و در قلب های همه آزادگان و مستضعفین جهان جای دارد.

آقاملایی با تأکید بر تبیین مکتب شهید سلیمانی به طرق مختلف بیان کرد: حاج قاسم نه تنها قهرمان مردم کرمان، ایران و محور مقاومت بلکه یک قهرمان جهانی است.

وجه تشابه حضرت زهرا (س) و حاج قاسم فدا شدن برای ولایت است

همچنین حمید ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج در این مراسم گفت: حاج قاسم در عین استکبارستیزی، مردم یار و حامی مظلومان بود‌.

وی از ولایتمداری، ولایت پذیری و فدا شدن برای ولایت بعنوان وجه تشابه حضرت زهرا (س) و سردار دلها نام برد و اظهار کرد: حاج قاسم نیز به مانند بی بی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها مقام شفاعت دارد.

ابراهیم آبادی در پایان خطاب به بانوان گفت: شما دختران حاج قاسم باید زینب وار بایستید و با اخلاق و معنویت از ولایت، ایران و تمدن نوین اسلامی دفاع کنید.
انتهای پیام/عباسزاده


کد مطلب: 123902

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/123902/وجه-تشابه-حضرت-زهرا-س-حاج-قاسم-فدا-شدن-ولایت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir