کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با شام شهادت حضرت زهرا(س):

محفل انس با قرآن به یاد سردار دلها در کوهبنان برگزار شد

17 دی 1400 ساعت 8:31

همزمان با شام شهادت بی بی دو عالم و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها محفل انس با قران در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.


به گزارش راه آرمان؛ همزمان با شام شهادت بی بی دو عالم و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها محفل انس با قران با حضور گروه بین المللی هم آوائی پیامبر اعظم (ص)  کرمان و قاری کشوری استاد مجتبی یداللهی در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام  محمد حسین محمدی گفت: بچه های قرانی مظلوم واقع شدند و مسئولین باید به فکر قاریان و حافظان قرآن باشند.

وی ادامه داد: سردار دلها احترام خاصی برای روحانیت می گذاشت ، همواره خود را سرباز ولایت می دانست و برای خودش حریم قائل نبود.

وی خاطر نشان کرد: پدر سردار سلیمانی انسانی شجاع و با صفا بود لذا سردار همانند پدرش با مردم رفتار و برخورد خوب و مناسب داشت.

 نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان راور افزود: سردار دلها مظهر اسما خدا شد ایشان حضرت زهرا (س) را بعنوان مادر خود می دانست لذا مسجود فرشتگان الهی و محبوب قلوب مردم شد.

وی یادآور شد: حاج قاسم حتی در دل کودکان و در دل مردم سایر نقاط جهان جای گرفت چون از زمانی که خود را شناخت در خدمت والدین بود.

حجت الاسلام محمدی ابراز کرد: سردار دلها در دوره نوجوانی و جوانی کمک حال خانواده بود ، پدر شهید با لقمه حلال فرزندانش را بزرگ کرد.

وی بیان کرد: سردار دلها همواره به دیدار اقوام و خویشان خود در روستا می رفت آنان را تکریم می کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه راور خاطر نشان کرد: بسیاری از فرماندهان کشورهای دیگر در برابر سردار دلها احترام می گذاشتند؛ لذا ایشان به کشورهایی مانند عراق ، لبنان ، سوریه ، فلسطین عزت داد.

انتهای پیام/نامجو کوهبنانی 


کد مطلب: 123930

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/123930/محفل-انس-قرآن-یاد-سردار-دلها-کوهبنان-برگزار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir