تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۹
۰
plusresetminus
یحیی صادقی از توزیع 210 هزار کیلوگرم نهادهای دامی رایگان بین مجریان طرح‌های اشتغال دامداری خسارت‌دیده براثر سیل اخیر در جنوب کرمان خبر داد.
توزیع کنسانتره دامی رایگان بین دامداران در محاصره سیل جنوب کرمان
به گزارش ؛راه ارمان؛ یحیی صادقی با اشاره به وقوع سیل اخیر در جنوب استان کرمان و وارد شدن خسارت به مددجویان به‌ویژه مجریان طرح‌های اشتغال دامداری این نهاد گفت: نهادهای دامی رایگان در راستای کمک‌رسانی و حمایت از طرح‌های دامداری بین مجریان این طرح‌ها توزیع‌شده است.
 
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان وی با بیان اینکه بخش اعظمی از طرح‌های اشتغال در جنوب کرمان به‌ویژه در مناطق روستایی دام‌پروری است، تأکید کرد: حمایت از مجریان طرح‌های اشتغال تا بازگشت به شرایط عادی ضروری است.

 صادقی خاطرنشان کرد: این نهادهای دامی به ارزش یک میلیارد تومان از معاونت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی جنوب کرمان توسط این نهاد خریداری و به‌صورت رایگان بین مجریان طرح‌های اشتغال دامداری در جنوب کرمان توزیع‌شده است.ر

گفتنی است مدیر کل کمیته امداد استان کرمان هفته گذشته به‌ اتفاق استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان از مناطق سیل‌زده جنوب کرمان و هم چنین از منازل و طرح‌های اشتغال مددجویان خسارت‌دیده بازدید کردند.
 
انتهای پیام/تاج الدینی
https://armanekerman.ir/vdcdks0f9yt0xn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین