کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه عنوان کرد؛

غوغای سلیمانی؛ بن بست جدید استکبار/موشک باران عین الاسد، نشان دهنده ناکارآمدی گنبدآهنین امریکا /خروج امریکا از منطقه و مجازات عاملان شهادت سردار، مراحل بعدی انتقام سخت

18 دی 1400 ساعت 13:19

یار سلیمانی و فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه می گوید: غوغای سلیمانی و تکثیر او، بن بست جدید استکبار است و دنیا را بر آنان تنگ کرده، چنانچه موشک باران عین الاسد، ناکارآمدی سیستم پدافندهوایی امریکا موسوم به گنبدآهنین را نشان داد و ما تا خروج مفتضحانه امریکا از منطقه و مجازات عاملان شهادت حاج قاسم از انتقام سخت دست بر نمی داریم.


به گزارش راه آرمان؛ به نقل از عصرهمدان؛ دو سال پیش در چنین روزهایی به دنبال حمله بزدلانه امریکایی ها به سرداران جبهه مقاومت و به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان‌شان در فرودگاه بغداد، نیروهای هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه هجدهم دی ماه ۱۳۹۸ بزرگترین پایگاه امریکا در عراق یعنی پایگاه عین الاسد را موشک باران کردند.
حمله موشکی ایران علیه این دولت متخاصم به گونه ای بود که آنان نه تنها نتوانستند موشک‌های ایرانی را رهگیری کنند، بلکه به تعبیر فرمانده هوا و فضای سپاه حتی یک گلوله هم شلیک نکردند.
موشک باران عین الاسد به عنوان نخستین حمله رسمی یک کشور علیه یک پایگاه امریکایی از زمان جنگ جهانی دوم تا بدان روز بود، عملیاتی با عنوان “عملیات شهید سلیمانی” که نشان داد؛ ایران اسلامی هرگز اجازه نمی دهد استکبار جهانی او را تهدید کند و بعد به سکوت بنشیند.
درباره به خاک افتادن امریکا در عین الاسد با «سردار رحیم نوعی اقدم»، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه که نزدیک به ۶ سال با حاج قاسم در سوریه علیه تروریست های تکفیری دست پرورده امریکا به مبارزه پرداخته است، گفت و گویی صمیمی داشتیم که در ادامه می خوانیم.هرچند که با توجه به آثار شیمیایی های دوران جنگ حنجره اش آسیب دیده، اما گفتن از حاج قاسم برای نسل جدید را شیرین تر می داند.
قدرت نمایی حاج قاسم، امریکا را به بن بست رسانده بود
عصرهمدان: ترور حاج قاسم چه تبعاتی برای امریکا داشت؟
سردار نوعی اقدم: امریکا به عنوان یک ابرقدرت روی رفتارها، حضور، سیطره، اقتدار و قدرتمندی سردار سلیمانی به بن بست رسیده، عاجز و ناکارآمد شده بود و در نظر شوم خود، هیچ چاره ای جزء انجام یک اقدام تروریستی دولتی نداشت. این اقدام که دولتی متخاصم بیاید و دیپلمات کشوری را در کشوری دیگر ترور کند بر خلاف قوانین بین المللی، جنایتکارانه و در قالب یک ترویسم دولتی انجام گرفت.
شهید سلیمانی هزاران برابر قدرتمندتر از حاج قاسم/امریکا دیروز با یک سلیمانی درگیر بود و امروز با هزاران سلیمانی
حاج قاسم در زمان حیاتش قدرتی در منطقه غرب آسیا بود و در حوزه منطقه مقاومت برای دفاع از امنیت فوق استراتژیک دور تا دور جمهوری اسلامی ایران تلاش می کرد و در اقصی نقاط با حضور، نفس، ادبیات و ارتباطش دشمن را به ستوه آورده بود.
تمام تحلیل گران و تئوریسین های دنیا به این مسئله معتقد هستند که امروز شهید سلیمانی، هزاران برابر قدرتمندتر از قاسم سلیمانی است و خود غربی ها متوجه شده اند که دیروز با قاسم سلیمانی در منطقه غرب آسیا درگیر بودند و امروز مجبور هستند در سرتاسر دنیا با شهید سلیمانی درگیر شوند و این نشانگر غوغای شهادت سردار سلیمانی در جهان است.
موشک باران عین الاسد، مرحله نخست انتقام سخت بود
عصرهمدان: انتقام خون سردار باید چگونه باشد تا داغ دل ملت های آزادیخواه کمی آرام گیرد؟
سردار نوعی اقدم: انتقام ما از دولت تروریست امریکا در سه مرحله انجام گفت و یا در دست انجام است. در وهله نخست کسی که تیر زده باید یک سیلی به او می زدیم، این سیلی هم حمله موشک های نقطه زن جمهوری اسلامی ایارن به عین الاسد بود، که جهان ظلم را به زانو درآورد.
عین الاسد به لحاظ استقرار پایگاهی دورترین پایگاه به ایران اسلامی بود، در حالی که ۱۰ تا ۱۵ پایگاه دیگر امریکایی از نظر فاصله و از نظر عمقی تا رسیدن به این پایگاه وجود داشت، اما دلیرمردان این نظام دورترین پایگاه امریکا را انتخاب کردند تا به این دولت ترویست بگویند ما گفتیم و زدیم، شما نگفته زدید.
موشک باران عین الاسد، ناکارآمدی سیستم پدافند هوایی گنبد آهنین امریکا را نشان داد
در حقیقت نیروهای مقتدر ایران اسلامی دورترین پایگاه امریکا در عراق را موشک باران کرد، در حالی که آن دولت جنایتکار در پایگاه های نزدیکتر به ایران به ادعای خودشان دارای سیستم پدافند هوایی گنبد آهنین بودند و می توانستند با آن سیستم موشک های ایران را ناکارآمدند کنند، اما ما ثابت کردیم که آن سیستم به اصطلاح گنبدآهنین در برابر موشک های نقطه زن ایران اثری ندارد.
امریکا کشته های خود از ویرانه های عین الاسد را پنهان کرد
عین الاسد با موشک های ایران اسلامی به ویرانه تبدیل شد، امریکایی ها گفتند که به هیچ فردی ضربه نرسیده است، در حالی که بعدها کشته های پنهان شده یشان را به عنوان صدمات مغزی در دنیا مطرح کردند. اما این تنها یک سیلی بود.
خروج کامل امریکا از منطقه، مرحله دوم انتقام سخت
عصرهمدان: مرحله دوم انتقام سخت چیست؟
سردار نوعی اقدام: سیلی بعد ایران اسلامی به ترویست های امریکایی که همان مرحله دوم انتقام سخت خواهد بود، همان است که مقام معظم رهبری مشخص کرده اند و آن خروج کامل نظامیان امریکایی از منطقه است که شاید مرحله دیگری از خون خواهی ما از خون پاک ریخته شده سردار سلیمانی باشد و تاکنون بخشی از این مرحله انجام شده است.چنانچه شاهد هستیم که امریکای جنایتکار چگونه مفتضحانه و ذلیلانه پس از صرف میلیاردها دلار هزینه از افغانستان فرار کرد.
در سوریه نیز اوضاع به همین منوال پیش می رود، تا جایی که در این کشور پس از شهادت حاج قاسم، تعداد نیروهای امریکایی امروز به یک بیستم رسیده، بدان معنا که پایگاه هایی که چهار هزار نفر نیرو داشتند، امروز ۴۰ نفر نیرو دارند و مجبور هستند به زودی سوریه را هم به طور کامل به زودی ترک کنند.
امروز دنیا برای امریکای ترویست و وابستگانش تنگ شده
در عراق نیز جدای از منطقه الخضرا، امریکا حداقل هشت پایگاه نظامی مختلف داشت که یکی از آن ها عین الاسد بود و امروز شاهد هستیم که این دولت جنایتکار نیروهای خود را تنها در پایگاه الخضرا جمع کرده است.در حقیقت پس از شهادت حاج قاسم دنیا برای امریکای ترویست و وابستگانش تنگ شده شده و آنان به زبونی و وحشت افتاده اند.
قابل تأمل تر آن که در همان پایگاه الخضرا امریکایی ها نیروهایشان را به یک دهم رسانده اند و هرزچندگاهی این پایگاه نیز مورد هدف های خمپاره اندازها و موشک های مردمی ضد امریکایی قرار می گیرد.
استراتژی ایران در انتقام سخت؛ خروج مفتضحانه امریکا از منطقه با میلیاردها دلار هزینه است
استراتژی امام خامنه ای(مدظله العالی) و کشورمان در انتقام سخت این است که امریکا باید با میلیاردها دلار هزینه مفتضحانه منطقه را ترک کند که به زودی محقق می شود، چرا که امروز شاهد ناکارآمدی و ضعف این دولت تروریست هستیم که قدرت هیچ تحرکی ندارد، تا جایی که به نیروهای نظامی آنان در یک جا به جایی کوچک در داخل کشور عراق حمله می شود، این نشان دهنده شواهد و قرائن تحقق یافتن مرحله دوم انتقام سخت است.
مجازات آمران و عاملان شهادت حاج قاسم، مرحله سوم انتقام سخت خواهد بود
عصرهمدان: مرحله سوم انتقام سخت را در چه می دانید؟
سردار نوعی اقدام: مرحله سوم انتقام سخت به یاری و لطف الهی، در نخستین فرصت، زمان و مکان ممکن که آن را ایران اسلامی تعیین می کند این است که ایرانیان، تاریخ و آیندگان خواهند دید؛ آمران و عاملان شهادت سردار دل ها به فضل الهی به شدت به جزای اعمالشان خواهند رسید.
عصرهمدان: از شما سردار رشید اسلام که سال ها دوشادوش حاج قاسم زندگی و عمرتان را برای استقرار امنیت و آرامش کشورمان هزینه کردید، بینهایت قدردانیم.
انتهای پیام/م


کد مطلب: 123959

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/123959/غوغای-سلیمانی-بن-بست-جدید-استکبار-موشک-باران-عین-الاسد-نشان-دهنده-ناکارآمدی-گنبدآهنین-امریکا-خروج-منطقه-مجازات-عاملان-شهادت-سردار-مراحل-بعدی-انتقام-سخت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir