تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۷
۰
plusresetminus
از خیرین و واقفین شهرستان رفسنجان با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تجلیل شد.
تجلیل از واقفان و رونمایی از مرکز مطالعات راهبردی امور خیریه و وقف در رفسنجان + تصاویر
به گزارش راه آرمان؛ آیین تجلیل از خیرین و واقفین شهرستان رفسنجان و همچنین رونمایی از مرکز مطالعات راهبردی امور خیریه و وقف صبح امروز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و حمعی از مسئولین در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
 


مرتضی آقا تهرانی در این مراسم گفت: کمک های خیرین و وقفیات در این شهرستان نسبت به کل کشور بی سابقه است و نشان دهنده این است که مردم رفسنجان، مردمی متدین و اهل  جود و بخشش هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به  اینکه ۱۵ ویژگی برای انسان های سخاوتمند، بخشنده و انفاق کننده در قرآن امده است، افزود: نیت واقف در وقف مهم است همان طور که حاج قاسم با نیت و اخلاص کامل به درجه معرفت و کمال رسید واقف هم با نیت خالص، وقفش تا ابد و قیامت برای مردم ماندگار می شود.



به گفته دبیر همایش تجلیل از خیرین و واقفین، تاسیس و رونمایی از مرکز مطالعات راهبردی امور خیریه و وقف برای رفسنجان یک نهاد کارآمد قلمداد می شود.

امینی رئیس هلال احمر هم در این مراسم اشاره ای به وقفیات شهرستان و حومه داشت و گفت:  زایشگاه نیک نفس باغاتی از ده شفیع را وقف دارد. مرحوم خانواده شفیعی پور ساختمان چشم پزشکی را در حال احداث دارند. مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر سال گذشته با مشارکت بهزیستی و هلال احمر برای معلولین خدمات ارائه داده است.

وی با بیان اینکه خانه هلال نوق پدر شهید جعفری وقف کردند و کلیه امور فرهنگی دهستان رضوان و اسماعیل آباد در آن انجام می شود، بر ضرورت ساخت مجموعه زایشگاه در خور  مردم شهرستان تاکید کرد و افزود:  بیمارستان مرادی تجدید بنا شد ولی زایشگاه نیک نفس احتیاج به تعمیر بازسازی دارد، باید همت شود یک مجموعه زایشگاه در خور و شان مردم ساخته شود.



انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdciqpazut1ar32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما