تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۷
۰
plusresetminus
پیمان نصیری از برگزاری دومین دوره همایش دوي امدادی رهروان مکتب سلیمانی از حرم تا حرم به پاس قدردانی ازخدمات شهید سلیمانی خبر داد.
دومین دوره همایش دوی امدادی رهروان مکتب حاج قاسم از حرم تا حرم برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛ پیمان نصیری دبیر هیات دو میدانی استان کرمان در حاشیه این همایش گفت: در آستانه برگزاری دومین دوره همایش دو امدادی رهروان مکتب سلیمانی، ۳۰ دونده سراسر استان کرمان از گلزار شهدای قنات ملک مرقد مطهر والدین شهید حاج قاسم سلیمانی تا گلزار شهدای کرمان پایتخت مقاومت می پیمایند.

وی افزود: امید است بتوانند مثل سال گذشته این مسیر را به خوبی و بدون هیچ مشکلی طی کنند و سال آینده هم بتوانیم این همایش را برگزار کنیم.



نصیری هدف از برگزاری این همایش را به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های سردار سلیمانی دانست و بیان کرد: ملت ایران مدیون این شهید بزرگوار اسلام هستند ما برای زنده نگه داشتن یاد ایشان و ترویج مکتب سلیمانی این کار انجام دادیم.

وی ادامه داد:این همایش را از مزار پدر و مادر شهید سلیمانی را انتخاب کردیم که به نوعی قدردانی از پدر و مادر این شهید بزرگوار شود که چنین فرزند برومندی را تقدیم جامعه کردند.



گفتنی است؛ این همایش با حضور فرماندار رابر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، رئیس بنیادشهید رابر و جمعی از مسئولین شهرستان و بسیجیان قنات ملک برگزار شد که بسیجیان زادگاه شهید سلیمانی به پاس این حرکت قهرمانه عکس شهید سلیمانی را به این ورزشکاران اهدا کردند.



انتهای پیام/ سلیمانی https://armanekerman.ir/vdcb0fb8frhb59p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما