تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۰
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

سلاح تبلیغات اثربخش تر از سلاح های جنگی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار رئیس و کارشناسان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با وی گفت: سلاح تبلیغات اثربخش تر از سلاح های جنگی است.
سلاح تبلیغات اثربخش تر از سلاح های جنگی است
به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی با تاکید بر اهمیت کار اطلاع رسانی و روابط عمومی گفت: صداقت در نشر اطلاعات و اخبار آموزش و پرورش استان یک ضرورت است، نه بزرگ نمایی و نه سیاه نمایی در تبیین عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان پسندیده نیست.

وی کار کارشناسان روابط عمومی را خطیر و حساس دانست و اظهار داشت: باید همه با تعامل و همدلی برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت گام برداریم، حفظ احترام و کرامت مردم، ارباب رجوع و فرهنگیان مورد تاکید است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان هم در این دیدار به ظرافت ها و حساسیت های امر اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: همه تلاش ما بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع و بازتاب گسترده عملکرد آموزش و پرورش استان بوده که امیدواریم اثربخش بوده باشد.

مهران باهری اظهار داشت: ارتباطات، ابزاری راهبردی برای نیل به اهداف سازمانی و رسیدن به چشم اندازی مطلوب است و در این راستا یکی از کامل ترین و موثرترین شیوه های تبادل ارتباطات، اقدامات متخصصان روابط عمومی در اطلاع رسانی مطلوب است.

وی گفت: شناخت و شفاف سازی افکار عمومی در شرایط خاص و حساس، ارتباط موثر با صدا و سیمای مرکز استان و خبرنگاران از مهمترین وظایف روابط عمومی است که تعامل با اصحاب رسانه همواره نقش موثری در پیشبرد اهداف متعالی آموزش و پرورش داشته است.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdce7e8z7jh8w7i.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین