تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۹
۰
plusresetminus
حضرت حجت الأسلام والمسلمین میثم تارم نماینده ولی فقیه در جیرفت از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در هفته جاری در این شهرستان جیرفت خبر داد
تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان جیرفت/ شهدا نماد ایثار، اخلاص و تمام ارزش‌های ناب اسلامی هستند
حضرت حجت الأسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در گفتگو با خبرنگار "راه آرمان" از جیرفت؛ به بیان مقام و جایگاه والای شهداء پرداخت و گفت: راه شهیدان انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم در حقیقت راه شهدای والامقام کربلا است.
 
امام جمعه جیرفت از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در هفته جاری در شهرستان جیرفت خبر داد و افزود: پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام پنج‌شنبه هفته جاری وارد شهرستان جیرفت خواهد شد و مردم ولایت‌مدار و شهید پرور این شهرستان افتخار میزبانی این شهیدان والامقام را دارند.
 
حضرت حجت الأسلام والمسلمین تارم اظهار کرد: شهیدان برای دفاع از اسلام عزیز و پاسداری از خاک پاک میهن در مواجهه با دشمن، از یکدیگر سبقت می‌گرفتند و حماسه‌ای را در جهان خلق کردند که در باورها نمی‌گنجد.
 
وی تصریح کرد: شهیدان جوانان مؤمن و فداکاری هستند که برای دفاع از کشور و ملّت در برابر دشمن جان خود را در کف دست گرفتند.
 
امام جمعه جیرفت گفت: ملّت ما و به ویژه جوانان امروز مدیون شهیدان هستند چرا که از خودگذشتگی آنان اسلام و استقلال و آزادی را به ملّت ایران هدیه کرد و ادای حق بزرگ آنان و تکریم یاد و نامشان نشانه فداکاری به ارزش‌های والا  می‌باشد.
 
حضرت حجت الأسلام والمسلمین تارم اذعان کرد: یافتن پیکرهاى مطهر شهداى مفقودالأثر و شهدای گمنام نیز خدمتی بزرگ به روحیه ملّى و عموم مردم است و کسانى که این کار مهم و سخت را دنبال می‌کنند در واقع با خارج کردن پیکرهاى مطهر شهداء از غربت، به اضطراب و دلهره خانواده‏‌هاى معظّم آنان پایان می‌دهند.
 
وی افزود: ایستادگی در مقابل دشمنان کار بسیار بزرگ و با عظمتی است و عظمت ملّت ما به خاطر شهداء و شجاعت رزمندگان اسلام است.
 
امام جمعه جیرفت اظهار کرد: تکریم شهیدان در حقیقت تکریم ایثار و اخلاص و تمام ارزش‌های ناب و انسان‌ساز اسلامی است که دل‌ها را نورانی می‌کند.

انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdccx0qs42bqix8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما