تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۸
۰
plusresetminus
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیرجان خبر داد:

رفع تصرف بیش از ۵۱ هکتار از اراضی ملی

بهنام سلاجقه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۱ هکتار از اراضی ملی متعلق به این نهاد به ارزش ۱۰۲ میلیارد تومان در شهرستان سیرجان خلع ید و رفع تصرف شد.
رفع تصرف بیش از ۵۱ هکتار از اراضی ملی
به گزارش راه آرمان؛ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیرجان گفت: در راستای اجرای مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال استان و حسب دستور قضایی، ۴۲ هکتار از اراضی ملی و دولتی محدوده طرح هادی روستای چاه قوسکی از توابع بخش مرکزی این شهرستان به ارزش ۸۴ میلیارد تومان باز پس گرفته شد.

بهنام سلاجقه تصریح کرد: بستر زنجیریه تولید مسکن از مرحله واگذاری تا صدور سند مالکیت در روستای چاه قوسکی تامین می باشد و متقاضیان دریافت زمین و تسهیلات بهسازی مسکن روستایی بلند مدت و کم بهره با تضامین ساده از جمله سفته زنجیره ای به بنیاد مسکن سیرجان مراجعه نمایند.

وی اذعان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۱ هکتار از اراضی ملی متعلق به این نهاد به ارزش ۱۰۲ میلیارد تومان در شهرستان سیرجان خلع ید و رفع تصرف شد.

سلاجقه با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به تصرف غیرقانونی و ساخت و ساز بنا در زمین‌های ملی و دولتی می‌کنند، گفت: هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی به صورت قاطع برخورد می‌شود و کوچک‌ترین اغماضی نخواهیم داشت و قبل از هرگونه رفع تصرف توسط بنیاد مسکن، خودشان نسبت به رفع تصرف و جمع آوری آثار تصرف اقدام نمایند.

انتهای پیام/سعید https://armanekerman.ir/vdcfmjdycw6d0xa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما