تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۶
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی، روسا و کارشناسان این حوزه با وی گفت: برگزاری باشکوه نماز جماعت می تواند نقش الگویی و تربیتی عمیقی بر مجموعه آموزش و پرورش داشته باشد.
برگزاری باشکوه نماز جماعت می تواند نقش الگویی و تربیتی عمیقی بر مجموعه آموزش و پرورش داشته باشد
به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی با تاکید بر حضور فعال همه همکاران به ویژه کارکنان حوزه پرورشی و فرهنگی در نماز جماعت، گفت: این مهم می تواند نقش الگویی و تربیتی خوبی در سطح اداره کل و حتی ادارات و مدیریت های آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان داشته باشد.

وی افزود: هیچ جلسه ای تحت هیچ شرایطی در زمان نماز نباید برگزار شود، تاکید می شود که همان 20 دقیقه برای نماز در نظر گرفته شود تا حقی از ارباب رجوع ضایع نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: اولین نکته ای را که به مدیران و روسای آموزش و پرورش متذکر می شوم موضوع برگزاری نماز جماعت و اهمیت  ویژه به آن است و جلسات شورای عالی اقامه نماز را هم به طور مرتب برگزار خواهیم کرد.

رضایی با بیان این که موضوع عفاف و حجاب بسیار مهم است، گفت: چادر، حجاب برتر است به ویژه در ادارات دولتی که از آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ضرورت دارد به پوشش اسلامی در شان نظام توجه شود.

وی بر نگهداری اموال دولتی و مراقبت از آن ها تاکید کرد و بیان کرد: پسندیده است با استفاده صحیح از اموال شخصی و دولتی، اقتصادی عمل کنیم و از هدر رفت منابع مالی بپرهیزیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین به حضور فعال دانش آموزان و معلمان در جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری تاکید کرد و گفت: این جشنواره ها زمینه ساز کشف استعدادهای برتر، بالندگی و پویایی آموزش و پرورش می شود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdchqknz-23nivd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین