تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۸
۰
plusresetminus
رئیس پلیس فتا شهرستان رفسنجان خبر داد:

دستگیری کلاهبردار فروش اینترنتی لوازم منزل در"رفسنجان"

علی بازماندگان رئیس پلیس فتا شهرستان رفسنجان گفت: فردی که با انتشار آگهی های کذب در سایت های اینترنتی فروش کالا اقدام به کلاهبرداری از مردم می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
دستگیری کلاهبردار فروش اینترنتی لوازم منزل در"رفسنجان"
به گزارش ؛راه آرمان؛ سرگرد"علی بازماندگان"در تشریح این خبرگفت: در پي مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس و طرح شکایاتی مبنی برکلاهبرداری از آنان در سایت های خرید و فروش اینترنتی کالا، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد یک نفر با ایجاد گروه ها و کانال هایی در واتس آپ به عناوینی همچون دکوراسیون منزل قصر، ارزانسرای نیلوفر، فروش لوازم خانگی و برخی عناوین دیگر اقدام به قرار دادن تصاویر متنوعی از انواع لوازم خانگی با قیمت هایی نازل و ترغیب مشتریان به خرید این کالاها کرده اما پس از دریافت مقداری پیش پرداخت دیگر پاسخگوی تماس های مردم نبوده است.
 
رئیس پلیس فتا شهرستان رفسنجان تصریح کرد: در ادامه ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام پیجوئی های تخصصی، متهم مرتبط با این کلاهبرداری ها را دستگیر کردند که این متهم پس از مواجهه با مدارک موجود در پرونده به 21 فقره کلاهبرداری به ارزش 2 میلیارد ریال در شهرستان رفسنجان و تهران اعتراف کرد.
 
سرگرد بازماندگان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در معاملات اینترنتی قبل از رویت کالای مورد نظر و صحت معامله از پرداخت هرگونه وجهی به صاحبان این آگهی ها خودداری کنند.

انتهای پیام/تاج الدینی
 
https://armanekerman.ir/vdcfcjdymw6d0xa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما