تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۸
۰
plusresetminus
علی زینی وند گفت: من هیچ جا دنبال مسئولیت نبوده ام، نه در دولت گذشته و نه در این دولت و در هر دو دولت هم به من اصرار شده که استاندار باشم و این را در جلسه ای خواهم گفت.
تا آخرین لحظه برای خدمت به مردم استفاده می کنم/ از وزیر کشور خواهش کردم جانشینم را تعیین کند
به گزارش راه آرمان؛ علی زینی وند استاندار کرمان در جمع خبرنگاران در پاسخ به اصحاب رسانه در خصوص انتشار خبر استعفای خود با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی اولویت اول ما در استان کرمان مدیریت بحران و سیل است، گفت: تا زمانی که جانشین من تعیین شود کار خواهم کرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه استانداری کرمان را من در ماه های پایانی دولت قبل پذیرفتم، عنوان کرد: در این مدت نیز دولت جدید در حال استقرار بود و اگر انصافی باشد و قضاوتی انجام شود به نظر می‌رسد که من نه در روزهای پایانی دولت قبل و نه در این دولت اجازه ندادم که کار استان بخوابد.

وی ابراز کرد: من در روز معارفه خود اعلام کردم که دوره پر تحرکی را در استان تجربه خواهیم کرد و می‌توانم با اطمینان بگویم که موفق‌ترین مدیریت را در سیل اخیر داشتیم.

این مقام مسئول در خصوص جا به جایی مدیران اظهار کرد: در جا به جایی دولت ها، تغییر مدیران و مسئولان امری طبیعی است؛ برخی از مدیران استان خودشان می‌خواستند بروند و در مورد برخی نیز به این جمع‌بندی رسیده شد که تغییر کنند.

زینی وند ادامه داد: برخی از مدیران استان تغییر کرده و برخی نیز در حال تغییر هستند؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان و امروز نیز مدیرکل جهاد کشاورزی شمال استان تغییر کرده است و تغییر مدیران اقتصاد و دارایی و مدیران کل راهداری نیز نهایی شده و مدیران برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز در حال نهایی شدن هستند.

استاندار کرمان تصریح کرد: من به عنوان یک استاندار تازه منصوب شده خیلی قوی و با انگیزه کار کردم و نگذاشتیم کارهای استان بخوابد و در حال حاضر هم کارم را انجام می‌دهم تا روزی که دولت جانشین من را انتخاب کند، حتی یک ساعت هم فرصت خدمت به مردم را از دست نداده و غافل نمی‌شوم.

وی بیان کرد: من هیچ جا دنبال مسئولیت نبوده ام، نه در دولت گذشته و نه در این دولت و در هر دو دولت هم به من اصرار شده که استاندار باشم و این را در جلسه ای خواهم گفت.

این مقام مسئول گفت: اینکه در رسانه ها عنوان کرده اند و به گونه ای به رفتار عمومی منتقل شد که انگار استاندار چسبیده به میز، اینگونه نیست و من حداقل شش بار به وزیر کشور خواهش کردم که جانشین من را تعیین کنید.

زینی وند خاطر نشان کرد: معاون اول رئیس جمهور که به کرمان آمده بودند تقریبا نیم ساعت با من صحبت و استدلال کردند که شما محکم کار خود را انجام دهید و به حاشیه ها توجه نکنید و من ایشان را متقاعد و قانع کردم که ایشان تعیین جانشین من را تسریع کنند؛ اما دولت فرایندی دارد و باید به نتیجه برسد و انتخاب کند و ما از لحظه ها برای خدمت به مردم استفاده می کنیم.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcip5azut1arz2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما