کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کرمان؛

باید در حوزه کشاورزی از کشاورزان و دامدارن حمایت شود

26 دی 1400 ساعت 18:22

حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسمی زاده گفت: باید در حوزه کشاورزی با همه کمبودها برنامه جامع برنامه ریزی و از کشاورزان و دامدارن حمایت شود.


به گزارش "راه آرمان"  در مراسم تودیع ومعارفه روئسای قدیم و جدید سازمان جهاد کشاورزی استان،  حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با اشاره به حدیث حضرت علی(ع) که فرمودند : مسئولیت ها در نظام اجتماعی و اسلامی امانت است نه اینکه حکم برای رسیدن به منافع دنیا  انسان است.

وی گفت: امانت را به امانتدار می سپارند که هم باید امانتدار خوبی باشد هم حامل امانت خوبی باشد. وقتی امانت سپرده شد آسمانها و زمین از قبول امانت سر باز زدند و موجودی به نام  انسان امانت را قبول کرد.

قاسمی زاده افزود: امانت گاهی یک شی و یک انسان است ، گاهی یک مجموعه مهم مثل جهاد کشاورزی استان است بهمین دلیل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با توجه به رتبه های آن در کشور جایگاه ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی و مدیریت قوی و رسیدگی دلسوزانه در مدیریت می تواند امانت را به خوبی حمل کرد.

 حجه الاسلام و المسلمین قاسمی زاده خاطر نشان کرد: آنچه برای موفقیت درکارها لازم بوده است مهندس سعیدی انجام داده اند و همواره موانعی در کارها است که موفقیت به 100 درصد نمی رسد و اکنون مسئولیت به آقای دکتر خیر اندیش سپرده شده است که امید است  که ظرفیت و پتانسیل مهم بخش کشاورزی بالفعل شود.

وی افزود: در مجموعه کشاورزی نیروهای خوب و کارآمد وجود دارد که در این مجموعه انجام وظیفه می نمایند.


انتهای پیام/تاج الدینی


کد مطلب: 124137

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/124137/باید-حوزه-کشاورزی-کشاورزان-دامدارن-حمایت-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir