تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۵
۰
plusresetminus
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است تسهیلات بیشتری به بخش کشاورزی تعلق گیرد تا بخش کشاورزی و دامپروری رونق بیشتری یابد.
الزام تعلق تسهیلات بیشتر به بخش کشاورزی و دامپروری
به گزارش"راه آرمان"  در مراسم تودیع ومعارفه روسای قدیم و جدید سازمان جهاد کشاورزی استان،  زاهدی نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور خیر اندیش تحول بسیار خوبی است در سازمان جهاد کشاورزی استان، که هم انسانی شریف و کارآمد در کارهای اجرایی و هم در مسائل علمی و پژوهشی است.

وی گفت: هم رایی و هم نظری و هماهنگی می تواند کارنامه خوبی برای سازمان جهادکشاورزی  ایجاد کند  و همکاری کارشناسان می تواند موفقیت سازمان را رقم بزنند. 

زاهدی خطاب به خیر اندیش گفت؛ بچه های جهاد کشاورزی همچنان روحیه جهاد سازندگی را دارند و همه ی مجموعه همدل هستند.

وی خاطر نشان کرد: موضوع امینت غذا بحث جدی است و استان کرمان ظرفیت زیادی دارد که در این حوزه نیاز به دقت زیادی دارد و کشتهایی که نیاز به آب کم دارند با وجود مشکل آب استان، ترویج شود و روش های سنتی تغییر یابد.

 زاهدی در ادامه گفت: جهت حل مشکل صادرات محصولات کشاورزی باید تلاش شود تا محصولات ارگانیک باشد و کارشناسان و کشاورزان باید در یک راستا کار کنند.

وی افزود: بحث محصولات صادرات محور باید در دستور کار قرار گیرد و ذائقه های کشور هدف شناخته شود و سنجش ذائقه در خارج کشور نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcgwt9q7ak9xq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما