تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۸
۰
plusresetminus
کبری جعفریان گفت:تا به حال هیچ ارگانی به من ابلاغ نکرده که در این مسیر من را حمایت می کنند، من در رسیدن به کربلایی معلی فقط نیاز دارم که از لحاظ امنیتی مورد حمایت قرار بگیرم، از تمامی ارگان های امنیتی خواستارم که امنیت این بنده حقیر را در این سفر مهیا کنند، که به امید خدا و شهدای اسلام به سلامت به مقصد برسم .
پای پیاده از مزار سید الشهدای مقاومت تا مزار سید الشهدای کربلا/ تامین امنیت تنها درخواست بانوی سی سختی از مسئولان
 به گزارش راه آرمان؛ بانوی سی‌سختی  هفته گذشته  که به مناسبت سالگرد حاج قاسم سلیمانی  ارادت به ایشان از حرم امام  رضا (ع) تاشهر کرمان را  پیاده روی کرد تا در سالگرد این شهید بزرگوار بر سر مزار پاک این شهید باشد.

حال با پای پیاده راهی کربلایی معلی شده است.

کبری جعفریان در گفتگوی با خبرنگار "راه آرمان" در رابطه با اثرات مثبت پیاده روی به سمت سید الشهدای مقاومت اظهار کرد:  این پیاده روی اثرات خیلی مثبتی را برای من در برداشت، خداوند به واسطه ی شهدا خیلی چیزها را به من آموخت که مسیر زندگی من از این پس طور دیگری خواهد بود.

 وی با اشاره به اینکه تازمانی که زنده هستم دوست دارم هرساله این پیاده روی را از حرم امام رئوف تا مزار سردار دل ها داشته باشم افزود:  در این راه جوانان بسیاری که حدود 800 نفر می شوند از زمانی که از مشهد مقدس حرکت کردم، از من قول گرفتن که سال دیگر دوباره یک کاروان از حرم امام رضا (ع)  به سمت مزار سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی داشته باشم و آن ها را یاری کنم.

جعفریان در خصوص اهداف این پیاده‌روی بیان کرد: چند هدف داشتم، هدف اصلی‌ام به نیت ظهور آقا امام زمان (عج) بود، به نیابت از پاهای تاول زده حضرت زینب (س) و رقیه خاتون و  رشادت و مجاهدت چهل ساله سرباز ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش که مدیون این عزیز نباشم.

وی سلامتی مردم ایران و سرافرازی میهن و نابودی دشمن به ویژه رژیم صهیونیستی و ترامپ قمارباز و شرابخوار را از دیگر پیام‌ها و نیت سفر خود برشمرد و گفت: سردار را موقعی که مردم ایران در خواب بودند مظلومانه به شهادت رساندند.

زائر حاج‌قاسم خاطرنشان کرد: با این که بانویی تنها بودم در این مسیر اما با ایمان کامل و باور به اینکه شهدا و ائمه اطهار من را یاری می‌کنند، این سفر را به مقصد رساندم.

جعفریان از خاطرات مسیر نام برد و تاکید کرد: در تاریکی شب حرکت می‌کردم حوالی  شب دهم  بود که در ساعت چهار صبح در حال پیاده روی در حال خواندن زیارت عاشورا بودم که ترس و تاریکی  بر من غلبه کرد، چشمانم را بستم و شهدا ، حضرت زینب و حاج قاسم را صدا کردم زمانی که چشم‌هایم را باز کردم شهید آوینی را در ۲۰ متری خود دیدم که بر من  ایمان و اراده ام افزود.
 
وی ادامه داد: با توجه به ارادتی که به شهدای عزیز داشتم این صحنه یعنی رویارویی با شهید آوینی را مشاهده کردم ،آنجا بود که پاهایم جان گرفت و اراده ام قوی تر شد تا به راهم ادامه بدهم و در این مسیر امنیت مرا همین شهدا تامین کردند تا امروز در جوار سردار آرام بگیرم .

 وی با اشاره به اینکه روز جمعه بعد از دعای ندبه از گلزار شهدای کرمان به سمت کربلا معلی راهی شدم ادامه داد: در حرکت به سمت بردسیر با استقبال خوب امام جمعه  باغین و مردم روبه رو شدم که بسیار باعث خرسندی من شد و خوشحالم که مردم شهید پرور استان کرمان همچون فرمانده خود تا آخر در کنار من هستند و ان شالله عمری باقی باشد تا سامرا پیاده می روم و بعد از کمی استراحت به زیارت سالار و سرو شهیدان می روم تا بیعتم را کامل کنم.

 جعفریان با اشاره به اینکه تا به حال هیچ ارگانی به من ابلاغ نکرده که در این مسیر من را حمایت می کنند افزود: من در رسیدن به کربلای معلی فقط نیاز دارم که از لحاظ امنیتی مورد حمایت قرار بگیرم، از تمامی ارگان های امنیتی خواستارم که امنیت این بنده حقیر را در این سفر مهیا کنند، که به امید خدا و شهدای اسلام به سلامت به مقصد برسم .
 
انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcbaab85rhb58p.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین