تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۳
۰
plusresetminus
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان خبر داد؛

نجات ۳۵ خودروی گرفتار در برف و سیلاب توسط راهداران جنوب کرمان

مجتبی محمودی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: ۳۵ دستگاه خودروی گرفتار در سیلاب و برف با استفاده از توان ماشین آلات راهداری نجات داده شدند.
نجات ۳۵ خودروی گرفتار در برف و سیلاب توسط راهداران جنوب کرمان
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ مجتبی محمودی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به افزایش سیلاب و جاری شدن روان آبها در شهرستان های جنوبی استان کرمان راهداران در شهرستان های جیرفت، رودبار، فاریاب، ساردوئیه و منوجان ۳۵ دستگاه خودروی گرفتار در سیلاب و برف را با استفاده از توان ماشین آلات راهداری نجات دادند.
 
محمودی افزود: این خودروهای گرفتار در سیلاب در جاده های فرعی و در بستر رودخانه گرفتار سیلاب شده بودند که خوشبختانه با حضور به موقع راهداران و بیرون کشیدن این وسایل نقلیه از دل سیلاب هیچ آسیبی به رانندگان و خانواده های آنان وارد نشد.
 
 وی از تلاش ۴۸ ساعته نیروهای راهداری در مناطق سیل زده جنوب کرمان خبر داد و گفت: ۴ دستگاه خودرو گرفتار در برف و خارج شدن از جاده که به علت خرابی و فرو رفتن در گل و لای متوقف شده بود توسط عوامل راهداری ساردوئیه آزادسازی در راهدارخانه سربیژن اسکان داده شدند.
 
محمودی با بیان اینکه سیلاب ناشی از بارندگی های شب گذشته همچنان در حال ورود به حوزه راه های جنوب کرمان است افزود: رانندگان در مناطق و شهرستان های جنوبی همچنان جوانب احتیاط را رعایت کنند.
 
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد: با توجه به خسارت سیلاب به راه ها در جنوب کرمان رانندگان در محلی که راهداران حضور دارند و توصیه بر عدم تردد از بستر آبنماها و جاده های در معرض خطر سیلاب دارند با راهداران همکاری و از اصرار بر تردد خودداری کنند.


 



انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcepe8zxjh8wzi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما