کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

مراسم های دهه فجر باید مردمی باشد

27 دی 1400 ساعت 20:42

امام جمعه رفسنجان گفت: برنامه های ستاد دهه فجر باید به گونه ای باشد که مردم در صحنه باشند.


به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام عسکری در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر  با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: انقلاب ما، انقلاب مردمی بود؛ مردم ایران اسلامی انقلاب کردند و به تبع آن ادارات و دولت شکل گرفت.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه اصل و پایه نظام، مردم هستند، افزود:  جهت گیری ها و برنامه های ستاد دهه فجر باید به گونه ای باشد که مردم در صحنه باشند، مانند ایام محرم که مردم برگزار کننده محرم هستند و تعدادی از دستگاه های پشتیبانی، همراهی  و همکاری می کنند اما اصل آن را مردم برگزار می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای برگزاری برنامه های ارتحال سردار سلیمانی که فرمانده ای مردمی بود، خودجوش پای کار آمدند، گفت:تمهیداتی اندیشیده شود که مردم پای کار بیایند؛ مساجد ،ادارات، کارکنان ادارات جدای از مسئولین نیستند و مسئولین باید برنامه هایی که رویکرد آن جلوه مردمی داشته باشد، ارائه دهند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه اینکه سلامت مردم از اهمیت زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسمات دهه فجر و ۲۲ بهمن منوط به تصمیم ستاد کروناست، ادارات با همکاری یکدیگر برای آماده سازی و تبلیغات فرهنگی در سطح شهر برای این مناسبت همکاری نمایند.

وی افزود: ارگان هایی مانند رادیو ، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و…برنامه هایی شاد با رعایت موازین شرعی و اخلاقی به مناسبت دهه فجر ارائه دهند.

عسکری گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با هماهنگی فرمانداری برنامه ها ی دهه فجر را به دستگاه های اجرایی اعلام خواهند کرد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 124171

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/124171/مراسم-های-دهه-فجر-باید-مردمی-باشد

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir