تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۲
۰
۳
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب خبر داد؛

گروههای جهادی و امکانات سپاه در خدمت سیل زدگان رودبارجنوب

محمدرضا اسفندیاری گفت: سپاه رودبارجنوب با همه توان شامل "تجهیزات و نیرو" برای مهار سیل و کمک به مردم در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده است.
گروههای جهادی و امکانات سپاه در خدمت سیل زدگان رودبارجنوب
محمدرضا اسفندیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار راه آرمان تصریح کرد:  بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید شوشتری برای امداد رسانی به سیل زدگان روستای نهضت آباد و  خاوری که در پی بارندگی های اخیر دچار خسارت شده اند، به مناطق سیل زده ورود کرده اند.

وی در ادامه عنوان کرد: قبل از وقوع سیل بنا به درخواست ستاد بحران دو دستگاه لودر از سپاه ثارالله استان کرمان برای لایه روبی رودخانه ها و بستن سیلاب ها به مدت یک هفته در اختیار ستاد بحران قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب از آمادگی صد درصدی حوزه های مقاومت و پایگاههای بسیج خبر داد و تشریح کرد: امروز گروه های جهادی به روستای کروچان از توابع جازموریان که ۱۲۰ خانوار گرفتار سیل شدند برای کمک رسانی اعزام شدند.

اسفندیاری افزود: توزیع بسته های غذایی و اسکان اضطراری مردم با همکاری هلال احمر در روستای نهضت آباد انجام شده همچنین با یک دستگاه لودر سیل بند روستاها بسته شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر امدادرسانی به ۱۰ خانوار در روستای گزسردی بخش جازموریان در حال انجام است.
انتهای پیام/قنبری https://armanekerman.ir/vdcfejdymw6d0ya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

رضاکهوری
دست برادران حلال احمر وهمه اونایی که خیلی زحمت میکشند درد نکنه که تو این موقعیت سخت سیل وباران به مردم رسیدگی میکنند عالیه کارشون ممنون خدا حفظشون کنه 🙏
سلام. خدا قوت به فرمانده سپاه و بچه های جهادگر و بسیجی خسته نباشید
صغری ناوکی
خداقوت مردان ولایت مدار