کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر شبکه بهداشت شهرستان فاریاب؛

تلاش داریم که به شاخص مورد انتظار واکسیناسیون برسیم

28 دی 1400 ساعت 17:58

بیدلی بیان کرد: همکاران ما در شبکه بهداشت شهرستان فاریاب با اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون خانه به خانه با تزریق بیش از ۵۰۰ دز روزهای پر کاری را پشت سر گذاشتند.


اصغر بیدلی مدیر شبکه بهداشت شهرستان فاریاب در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در فاریاب؛ با بیان اهمیت تزریق دز سوم و  ‌تکمیلی واکسن کووید-۱۹ از تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان این شهرستان با عزم جدی و اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه اظهار امیدواری کرد و گفت: یکی از موانع و عللی که کار همکاران ما را با مشکل مواجه کرده است،عدم آگاهی مردم منطقه از پیامد های ناشی از عدم تزریق واکسن و توجه به شایعات در خصوص تزریق واکسن عنوان کرد و توجه همکاران به امر آموزش و اقناع سازی عموم مردم و پیامد های ناشی از عدم تزریق واکسن و همچنین عدم ارائه خدمات دولتی به این قشر را راه حل این مسئله دانست.
 

وی در ادامه افزود: با مشاهده مواردی از سویه جدید کرونا(ا میکرون) در استان همجوار(هرمزگان) وشهرستان های اطراف،بیماریابی و توجه همکاران بخصوص بهورزان به مسافرت جمعیت‌های تحت پوشش خود و غربالگری راه کار مناسبی جهت پیشگیری از ورود سویه جدید به شهرستان و ایجاد فضای امن بهداشتی است.

بیدلی گفت::در اولویت قرار دادن تزریق به اقشار حساس جامعه شامل بیماران دیابتی،فشار خون،نقص ایمنی و همچنین زنان باردار و انجام مراقبتهای پیش از بارداری نیز در دستور کار است .

این مقام مسئول ابراز کرد :استفاده از ظرفیتهای ارگان های مختلف بخصوص سپاه و حلال احمر در سرعت بخشیدن به این مهم در دستور کار ماست و ما برای خدمت رسانی به مردم مناطق صعب العبور و دور افتاده از هیچ کوششی دریغ نمیکنیم. 

مدیر شبکه بهداشت فاریاب اظهار کرد:تیم های ما در قسمت های مختلف بصورت پراکنده و متمرکز اعم از ادارات،روستاها،اماکن عمومی،مناطق صعب العبور،مناطق مختلف درون شهری و  برون شهری تمرکز خود را بر به سرانجام رساندن این طرح مهم و سراسری گذاشته اند.

وی در پایان بیان کرد:  با سرکشی به تمامی تیم ها چه بصورت حضوری و چه تلفنی از موانع و مشکلات پیش رو مطلع و با ارائه راهکار مناسب اقدامات و پیگیری های لازم را انجام می‌دهیم تا خللی در به ثمر نشستن اهداف سلامت در شهرستان ایجاد نشود.

انتهای پیام/پناهی
 


کد مطلب: 124190

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/124190/تلاش-داریم-شاخص-مورد-انتظار-واکسیناسیون-برسیم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir