تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۸
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: در مجموع مقدار یک و نیم تن سیم وکابل مسی و تجهیزات مخابراتی ( اعم از باتری های دکل های مخابراتی) از متهمین کشف گردید.

به گزارش راه آرمان، فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت؛ در پی بوقوع پیوستن سرقت تجهیزات انتقال نیرو (کابل و ترانس های برق) و همچنین تجهیزات مخابراتی در شمال استان کرمان و در راستای کشف اموال مسروقه ماموران پلیس آگاهی شهرستان انار با انجام کار اطلاعاتی موفق گردیدند دو نفر مالخر را دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء آنان مقادیر قابل توجهی سیم و کابل مسی شبکه برق و تجهیزات مخابراتی را کشف نمایند.
سرهنگ ” خلیلی نژاد” افزود: در مجموع مقدار یک و نیم تن سیم وکابل مسی و تجهیزات مخابراتی ( اعم از باتری های دکل های مخابراتی) از متهمین کشف گردید. در ادامه دونفر مالخر که یکی از انان از اتباع بیگانه می باشد دراین رابطه دستگیر و پیگیری ها جهت دستگیری سایرسارقین ادامه دارد .
این مقام انتظامی اظهار داشت: ارزش اموال مسروقه کشف شده و میزان خسارت وارده به شبکه برق و‌مخابرات در اثر این سرقت ها بیش از۳میلیارد تومان برآورد شده است.
سرهنگ “رضا خلیلی نژاد “در پایان با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های کاری پلیس برخورد با باند های سرقت است و در این راستا نیز از مردم عزیز تقاضا داریم هر گونه قطعی برق را جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک در این خصوص، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

https://armanekerman.ir/vdcf1jdyyw6d0ya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما