تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۰
۰
plusresetminus
احمد وحیدی با اشاره به اینکه هیئت دولت در سیل اخیر حمایت‌ها و تسهیلاتی برای کمک به مردم منطقه سیل‌زده در حدود 600 میلیارد تومان مصوب کرده است، گفت: با حضور در استان‌های سیل زده به دنبال تقویت روند امداد رسانی و بسیج امکانات استانی و بین استانی برای حمایت از هم وطنان سیل‌زده هستیم.
تصویب 600 میلیارد تومان تسهیلات برای کمک به مردم مناطق سیل زده در هئیت دولت/ به دنبال تقویت روند امداد رسانی و بسیج امکانات استانی در استان های سیل زده هستیم
به گزارش راه آرمان؛ احمد وحیدی در بازدید میدانی از مناطق سیل زده جنوب استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت:  بارندگی های سیل آسا در استان های جنوب شرقی کشور باعث سیل و سیلاب در برخی از شهرها و روستاهای این بخش از کشور شده که در اثر این بلای طبیعی حدود 4 الی 5 هزار نفر از هم وطنان عزیز در محاصره آب قرار گرفتند.

وزیر کشور ادامه داد: از همان ابتدا با استانداران، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در ارتباط و در جریان روند امداد‌رسانی بوده ام.

وی بیان کرد: با حضور در استان‌های سیل زده به دنبال تقویت روند امداد رسانی و بسیج امکانات استانی و بین استانی برای حمایت از هم وطنان سیل‌زده هستیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: با همه دستگاه‌های مربوطه از جمله نیروی سپاه، ارتش، کمیته امداد و سایر دستگاه ها هماهنگی های لازم برای حمایت از سیل‌زدگان انجام شده است.

وحیدی خاطر نشان کرد: هیئت دولت در سیل اخیر حمایت‌ها و تسهیلاتی برای کمک به مردم منطقه سیل‌زده در حدود 600 میلیارد تومان مصوب کرده و در این دور هم ارزیابی‌های دقیقی از میزان خسارات صورت خواهد گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ می شود.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcb8ab8arhb55p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین