کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه منوجان:

توزیع ۲۵۰۰ پرس غذای گرم در هر وعده بین سیل زدگان/ نبود تجهیزات مشکل سیل را بحرانی تر کرد

29 دی 1400 ساعت 14:38

اسلام حیدری گفت:چادرهای که هلال احمر به مردم داده است برای بارندگی و سیل مناسب نیستند و این چادرها  برای زلزله کاربرد دارند و مقاومتی دربرابر آب گرفتگی ندارند افزود: در این بحرانی که به وجود آمده است ، نیاز مبرم به چادر ضد آب برای 200 خانوار ، حدود ۱۵۰۰ تا پتو، ۳۰۰۰ متر موکت، ۳۰۰۰ سبد غذایی و پلاستیک برای روی خانه ها و وسایل مردم نیاز داریم.


سرگرد پاسدار اسلام حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه منوجان در گفتگو با خبرنگار "راه آرمان" در رابطه با  سیل روز گذشته در منطقه منوجان اظهار داشت: از روز گذشته که بارندگی ها در این منطقه زیاد شده راه ۳۰ روستای منوجان مسدود شده است


وی توضیح داد: با توجه به ورود سیل و طغیان رودخانه ها  به این روستا ها از دیروز مساجد و حسینیه ها و مدارس را برای اسکان مردم آماده کردیم و کمک های معیشتی بین افراد نیازمند،و پخت و توزیع هر وعده ۲۵۰۰ پرس غذای گرم آماده و توزیع کردیم.

وی بیان اینکه راه تعدادی از روستاها بسته شده است و راه ارتباطی ما هم قطع شده و کمک رسانی به سختی انجام می شود ادامه داد: با این حال روستایی های که احتمال قطع شدن ارتباط را میدادیم بسته های غذایی به آن ها رسانده شده است .

حیدری با بیان اینکه چادرهای که هلال احمر به مردم داده است برای بارندگی و سیل مناسب نیستند و این چادرها  برای زلزله کاربرد دارند و مقاومتی دربرابر آب گرفتگی ندارند افزود: در این بحرانی که به وجود آمده است ، نیاز مبرم به چادر ضد آب برای 200 خانوار ، حدود ۱۵۰۰ تا پتو، ۳۰۰۰ متر موکت، ۳۰۰۰ سبد غذایی و پلاستیک برای روی خانه ها و وسایل مردم نیاز داریم.


 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه منوجان گفت: در بحث امداد رسانی 20 گروه جهادی در سطح شهر حضور دارند و همه افرادی که در سیل گرفتار شدند را خارج کردند ولی متاسفانه همه وسیله های زندگیشان زیر آب رفته است.

وی با شاره به اینکه خوشبختانه خسارت جانی در منوجان نداشتیم افزود: 3 وسیله نقلیه در رودخانه غرق شدند و به سختی  بیرون آوردیم، امید است هر چه زودتر بتوانیم سیل بند ها و جاد ها را تعمیر کنیم و اسکان مردم انجام شود.


 وی در پایان  توضیح داد: خوشبختانه گروه های جهادی، و ستاد اجرایی فرمان امام برای پخت غذا، رساندن غذا به مردم ،شستن فرش ها و منازل کمک کار خوبی برای مردم محروم این منطقه در این بحران هستند انجام دادند و هر زمان که تجهیزات به دست ما برسد ما سریع تر مشکل مردم را رفع می کنیم.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 124215

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/124215/توزیع-۲۵۰۰-پرس-غذای-گرم-وعده-بین-سیل-زدگان-نبود-تجهیزات-مشکل-بحرانی-تر

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir