کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان:

۵ نفر گرفتار در مناطق عشایری با امداد هوایی به ریگان منتقل شدند

29 دی 1400 ساعت 22:57

فلاح گفت: یک زن باردار، یک پیرمرد با مشکل بیماری قلبی و ۳ نفر از پرسنل اداره برق گرفتار در مناطق سیل زده استان کرمان توسط امداد هوایی به ریگان منتقل شدند.


به گزارش راه آرمان رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان عصر امروز در جمع خبرنگاران از انتقال یک زن باردار و یک پیرمرد با مشکل بیماری قلبی توسط امدادهوایی جمعیت هلال احمر استان کرمان از روستاهای هدایت آباد و هلیله ای به ریگان خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات ۳ نفر از پرسنل اداره برق که به مدت ۵ روز در روستای هلیله گرفتار شده بودند نیز توسط بالگرد جمعیت هلال احمر به ریگان انتقال داده شدند.

وی با اشاره به توزیع چندین بسته غذایی و نان توسط امدادهوایی هلال احمر کرمان در برخی از روستاهایی که در اثر شکستگی پل و طغیان رودخانه راه ارتباطی آنان قطع شده بود گفت: سه مفقودی سیل ریگان نیز سالم هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: سه مفقودی سیل این شهرستان یک خانم و دو نفر مرد پس از فروکش کردن سیلاب در منطقه دهانه عباسعلی از توابع شهرستان ریگان در شرق استان در سلامتی به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه نیروهای محلی و مردمی روستا پس از کاهش بارندگی‌ها و فروکش کردن سیل این افراد را پیدا کردند افزود: اما راه ارتباطی این روستا همچنان مسدود بوده و دسترسی به این افراد میسر نیست.

انتهای پیام/


کد مطلب: 124228

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/124228/۵-نفر-گرفتار-مناطق-عشایری-امداد-هوایی-ریگان-منتقل-شدند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir