کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان:

اصلاح ساختار منطقه ویژه اقتصادی سیرجان ضرورت دارد/ احتمال قاچاق کالا وجود دارد

30 دی 1400 ساعت 12:27

دستورات لازم جهت تعیین و تکلیف فوری یک دستگاه ام آر آی و بیش از 3000 دستگاه تلویزیون صادر شد.


به گزارش "راه آرمان" در راستای دستور ریاست قوه قضائیه و تاکیدات رییس کل دادگستری استان کرمان ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان به همراه نمایندگان دادستانی مرکز استان،استانداری، سازمان بازرسی، تعزیرات حکومتی، گمرک و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از انبار های موجود در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید کردند. 

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در حاشیه این بازدید بر تعیین تکلیف فوری کالاهای متروکه و رسوب شده تاکید کرد و گفت: بر اساس ضرب الاجل تعیین شده گمرک و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با فوریت مکلف به طی تشریفات قانونی جهت تملیک کالاهای رسوب شده و متروکه شدند. 

محسن نیک ورز بیان کرد: در این بازدید اقلامی از جمله یک دستگاه ام آر آی  و بیش از 3000 دستگاه تلویزیون که از حدود ١۵ سال در انبار ها نگهداری می شد مشاهده گردید که در این رابطه دستورات لازم جهت تعیین و تکلیف فوری این اقلام صادر گردید.

این مقام قضایی یکی دیگر از آسیب های موجود در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان را عدم تفکیک منطقه تفریحی و گردشگری از منطقه محل استقرار واحد های تولیدی و انبار های کالا عنوان کرد و افزود: این امر احتمال خروج کالا و نتیجتاٌ قاچاق کالا را فراهم می آورد.

وی ادامه داد: لازم است شرکت منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به عنوان اولین و با سابقه ترین منطقه ویژه اقتصادی کشور با فوریت نسبت به اصلاح و ایجاد زیرساخت های مناسب نسبت به تفکيک منطقه‌ مسکونی و تالار های پذيرايی از منطقه تولیدی و انبار ها اقدام نماید.


انتهای پیام/تاج الدینی


کد مطلب: 124238

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/124238/اصلاح-ساختار-منطقه-ویژه-اقتصادی-سیرجان-ضرورت-احتمال-قاچاق-کالا-وجود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir