تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۸
۰
plusresetminus
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: ترمیم سیل‌بندها باید با اولویت انجام شود و نیازهای معیشتی مردم سیل‌زده سریعاً رسیدگی شود‌.
ترمیم سیل‌بندها باید با اولویت انجام شود
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان از ساعت عصر امروز پنج‌شنبه در محل فرمانداری شهرستان جیرفت با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد.

این جلسه که با حضور مدیران کشوری، استانی و شهرستان جیرفت برگزار شد تصمیمات لازم در راستای خسارت‌های سیل اخیر اخذ شد.

در این جلسه احمد وحیدی وزیر کشور ضمن ابلاغ پیام رئیس جمهور، وضعیت کنونی مناطق سیل‌زده استان کرمان را بررسی کرد و نسبت به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های در دست اقدام موارد مهم را تشریح کرد.

وزیر کشور افزود: در این جلسه تصمیمات مقتضی و لازم برای خدمات‌رسانی بیشتر، جبران خسارت‌ها و تجهیز دستگاه‌های محلی با تمام توان به کار گرفته خواهد شد.

وحیدی تصریح کرد: ترمیم سیل‌بندها باید با اولویت انجام شود و نیازهای معیشتی مردم سیل‌زده سریعاً رسیدگی شود‌.

وی گفت: سپاه ثارالله استان کرمان نیز تقبل کرده برای جلوگیری از شیوع بیماری های قارچی پس از سیل، تجهیزات لازم برای سمپاشی محیط را در اختیار سازمان جهاد کشاورزی این استان قرار دهد.  

وزیر کشور تصریح کرد: در آینده هشت طرح آبخیزداری در جنوب استان کرمان اجراء می‌شود و ما نهایت همکاری را برای تأمین اعتبار آن خواهیم داشت. 

وحیدی با بیان این‌که ماشین‌آلات مهندسی ‌سپاه، ارتش و وزارت راه به منطقه سیل‌زده کرمان اعزام شده‌اند، گفت: مردم سیل‌زده روستاهایی که راه ارتباطی آنها قطع شده، نیازهای معیشتی دارند که باید سریعاً به آنها رسیدگی شود‌.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdccp0qss2bqii8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما