کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر آموزش و پرورش:

پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در استان کرمان تا سال آینده تکمیل می شوند/ 3 بهمن 1400 طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بررسی می شود

1 بهمن 1400 ساعت 16:44

وزیر آموزش و پرورش در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش مناطق جنوبی استان کرمان که در شهرستان منوجان برگزار شد، گفت: پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در استان کرمان تا سال آینده تکمیل می شوند و 3 بهمن 1400 طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.


به گزارش راه آرمان؛ یوسف نوری ضمن اشاره به سروده سعدی علیه الرحمه "باران که در لطافت طبعش، خلاف نیست"، گفت: نزولات آسمانی همیشه مایه رحمت و برکت هستند اما به دلیل ضعف در زیرساخت های شهری و روستایی شاهد سیل و خسارت هستیم.

وی افزود: در هیات دولت مطرح شده که برای کشاورزان خسارت دیده تا حدی جبران خسارت شود، مدارس حتما باید آموزش حضوری را از سر بگیرند، 95 درصد مدارس دنیا در این مدت باز بوده اند اما ما 100 درصد تعطیل کردیم و آموزش مجازی داشتیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: فقری در اطراف کشور داریم که ناشی از کار خودمان است، تبعیض در درون خانواده بین فرزند دختر و پسر، بین پسر بزرگ و کوچک و ...در نظام تعلیم و تربیت هم این تبعیض ها وجود دارد، بینش، منش، فعل و دیدگاه ما در موضوع عدالت، توزیع رویه ای ست در صورتی که عدالت باید توزیعی یا ترمیمی باشد یعنی حق همه داده شود.

نوری اظهار داشت: در بعضی موارد نیاز به تغییر روش هاست، گروه بندی و طبقه بندی در کارها را باید از شهید سلیمانی یاد بگیریم، این فرمانده بزرگ گروه های مختلف زینبیون، حیدریون، فاطمیون و..را بسیج کرد.

وی افزود: در توزیع منابع هم باید اول خط مقدم جامعه را در نظر بگیریم که خط مقدم در جمهوری اسلامی ایران، مردم مستضعف و کوخ نشین هستند، در مرکز، قرارگاه محرومیت زدایی تشکیل داده ایم و بنا داریم دایره دایره از بیرون به داخل بیاییم.

وزیر آموزش و پرورش ضمن قدردانی از رئیس جمهور به واسطه سفر پیش بینی نشده اش به جنوب استان کرمان، گفت: دولت مردمی در همه شرایط در کنار مردم است، پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد تا سال آینده با اولویت خوابگاه های دانش آموزی تکمیل می شود، سرانه ای بابت خرید تجهیزات مدارس استان، واریز می شود و تجهیز 7 هنرستان در 7 شهرستان جنوبی، ایزوگام، محوطه سازی، آسفالت، بهسازی سرویس های بهداشتی و استاندارسازی سیستم سرمایشی 400 کلاس درس در دستور کار قرار دارد.

نوری گفت: مدارس، هویت ملی ما هستند و نباید تخریب شوند بلکه باید تلاش بر مقاوم سازی آن ها داشته باشیم.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 124273

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/124273/پروژه-های-پیشرفت-فیزیکی-بالای-50-درصد-استان-کرمان-سال-آینده-تکمیل-می-شوند-3-بهمن-1400-طرح-رتبه-بندی-معلمان-کمیسیون-فرهنگی-مجلس-شورای-اسلامی-بررسی-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir