تاریخ انتشار :شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۴
۰
plusresetminus
رئیس شورای اسلامی شهر بافت مطرح کرد؛

عدم معرفی شهردار بافت و نگرانی شهروندان

فرشید ادهمی گفت: تا کنون طی چندین نامه توضیحاتی را به استانداری در خصوص شرایط موجود شورای شهر بافت و مصوبات آن ارائه نمودیم و درخواست اظهار نظر صریح مراجع مربوطه در مورد مصوبات سابق شورای شهر و معرفی مجتبی افشار برای شهرداری کرده ایم اما جوابی داده نشده است.
عدم معرفی شهردار بافت و نگرانی شهروندان
به گزارش راه آرمان؛ فرشید ادهمی رئیس شورای اسلامی شهر بافت در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان در مورد چگونگی معرفی شهردار و علت نامعلوم عدم صدور ابلاغ وی از سوی استانداری کرمان توضیح داد.

فرشید ادهمی گفت: شورای اسلامی شهر بافت در تاریخ 23 مرداد ماه سال جاری با دعوت نامه فرمانداری بافت تشکیل جلسه داده و مراسم تحلیف با حضور پنج تن از اعضاء شامل ادهمی، رضایی، قاسمی، شکوه سلجوقی و آقایی انجام گردیده است

وی افزود: در 10 مهر ماه امسال نیز شورای اسلامی شهر از میان کاندیداهای شهرداری، مجتبی افشار را با حضور همه ی اعضاء و رای اکثریت اعضاء شورای شهر انتخاب و برای تصدی پست شهرداری بافت به استانداری معرفی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بافت تصریح کرد: در تاریخ 20 مهر نیز به حکم موقت دیوان عدالت اداری و دستور استانداری کرمان، خانم حیدری به شورای شهر ورود و رضا آقایی از عضویت شورا خارج شد و پس از ورود خانم حیدری به شورای شهر، متاسفانه در مورد انتخاب شهردار اختلاف نظر شکل گرفت و سه عضو شورا (رضایی، شکوه سلجوقی و حیدری) مصوبه 10 مهر شورای شهر مبنی بر معرفی دکتر افشار برای تصدی پست شهرداری بافت را قابل قبول ندانسته و خواهان برگزاری انتخابات جدید برای انتخاب شهردار شدند.

وی ادامه داد: در خصوص انتخاب شهردار بافت بنده و قاسمی مصوبات شورا تا 20 مهر را قانونی و لازم الاجرا می دانیم زیرا طبق قانون همه ی اقدامات شهرداری اعم از عزل شهردار سابق، معرفی سرپرست و اجرای پروژه های عمرانی و مسائل مالی و ... در نهایت انتخاب شهردار طبق روال قانونی و با حضور همه ی اعضای شورای اسلامی شهر انجام شده است، علیرغم اینکه که در جوابیه شکایت رضا آقایی، دیوان عدالت اداری رای خود در مورد حضور خانم حیدری در شورای شهر را تاکنون قطعی و لازم الاجرا ندانسته است.

رئیس شورای اسلامی شهر بافت عنوان کرد: تا کنون طی چندین نامه توضیحاتی را به استانداری در خصوص شرایط موجود شورای شهر بافت و مصوبات آن ارائه نمودیم و درخواست اظهار نظر صریح مراجع مربوطه در مورد مصوبات سابق شورای شهر و معرفی مجتبی افشار برای شهرداری کرده ایم اما جوابی داده نشده است.

ادهمی در ادامه افزود: در این شرایط شهروندان شهر بافت نگران عدم معرفی شهردار بعد از گذشت چند ماه از شکل گیری شورای شهر ششم بوده و خواهان پاسخگویی استانداری برای عدم صدور حکم مجتبی افشار بعد از معرفی او از سوی شورای اسلامی شهر بافت هستند که امیدواریم استانداری کرمان جهت تنویر افکار عمومی و رفع مسائل پیش آمده رسما جواب نامه های شورای اسلامی شهر بافت را بدهد.

انتهای پیام/ع

  https://armanekerman.ir/vdcjoxeviuqe88z.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما