کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان:

۹۰۰۰ هکتار طرح مرتعداری در جنوب کرمان احاله مدیریت شد

2 بهمن 1400 ساعت 16:43

حمزه احمدی گفت: در راستای سیاستهای ابلاغی سال ۱۴٠٠ سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور تعداد ۵ طرح مرتعداری به مساحت ۹۰۰۰ هکتار در منطقه جنوب کرمان به مجریان احاله گردید.


به گزارش راه آرمان؛ حمزه احمدی ظهر امروز در آئین امضای قرارداد احاله مدیریت طرح‌ های مرتعداری که در دفترخانه اسناد رسمی شهرستان جیرفت منعقد شد، گفت: یکی از اولویت‌های سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور مدیریت و حفاظت از مراتع است زیرا تا زمانی که مشارکت جوامع محلی نباشد مدیریت مراتع دچار مشکل خواهد شد.

 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان افزود: در اجرای طرح ۱۴٠٠*۱۴*۳ در راستای حفاظت و صیانت و همچنین احیای مراتع، ۵ طرح مرتعداری به مساحت ۹۰۰۰ هکتار در قالب احاله مدیریت مراتع با تنظیم اسناد قراردادی در دفترخانه رسمی به نماینده مرتعداران مراتع شهرستان های جیرفت و رودبارجنوب احاله گردید.

 احمدی در پایان با اشاره به اینکه خوشبختانه در سال جاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، در تهیه و احاله طرح های مرتعداری در کشور پیشرو است، خاطرنشان کرد: مجریان طرح های مرتعداری علاوه بر معافیت ۳٠ ساله از هرگونه پرداخت عوارض سالیانه تمدید پروانه چرا، در صورت هرگونه احیا و توسعه و بهره برداری در سطح مراتع اولویت بهره برداری نیز با آنها می باشد.

انتهای پیام/تاج الدینی


کد مطلب: 124292

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/124292/۹۰۰۰-هکتار-طرح-مرتعداری-جنوب-کرمان-احاله-مدیریت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir