کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

مرکز نازایی در جنوب کرمان راه‌اندازی می‌شود

3 بهمن 1400 ساعت 11:48

علی اصغر خیرخواه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از اخذ مجوز مرکز نازایی جنوب کرمان از طریق وزارت بهداشت خبر داد.


به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ علی اصغر خیرخواه در نشست شورای مدیران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت راه‌اندازی مرکز نازایی جنوب کرمان را برای اولین بار در این منطقه خدمتی ماندگار برای مردم جنوب کرمان عنوان کرد و افزود: با راه‌اندازی این مرکز مردمان جنوب کرمان مجبور نیستند جهت اخذ دریافت خدمات ناباروری به استان یزد و دیگر مناطق مراجعه کنند.
 
وی با بیان این‌که هزینه‌های مرکز ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرد، افزود: هزینه مراجعه کنندگان بسیار کم می‌شود و این خدمتی بزرگ به مردم منطقه بوده چرا که خدمات را در منطقه خود با کمترین هزینه دریافت می‌کنند.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به سفر ریاست محترم جمهور به مناطق سیل‌زده اشاره کرد و ضمن تشکر از همراهی و همدردی حجت الاسلام رئیسی با مردم مناطق سیل‌زده جنوب کرمان گفت: با تمام توان و تلاش به مردم مناطق سیل‌زده خدمت‌رسانی می‌کنیم.
 
وی با بیان این‌که قبل از سیلاب اخیر اعضای ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در آماده باش کامل بودند، گفت: در سیلاب اخیر تیم‌های بهداشتی در مناطق سیل‌زده حاضر و خدمات‌رسانی می‌کردند.
 
وی افزود: معاونین بهداشتی و درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت طی جریان سیلاب اخیر در مناطق سیل‌زده حاضر بودند و از نزدیک خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده را رصد می‌کردند.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به برنامه‌ریزی دقیق این دانشگاه در جریان سیلاب اشاره کرد و از هدف گذاری قبل و بعد از سیلاب خبر داد و گفت: تیم‌های بهداشتی در مناطق سیل‌زده حاضر و در حال خدمت‌رسانی هستند.
 
وی با بیان این‌که پیش بینی‌های لازم برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های عفونی و منتقله از آب و غذا انجام شده است.
 
خیرخواه به نشست رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اشاره کرد و گفت: در این نشست بر نگاه عدالت و تعالی سلامت به عنوان شعار وزارت بهداشت تأکید شد.
 
وی با بیان اینکه استفاده حداکثری از امکانات علوم پزشکی برای خدمت به مردم انجام شود، بر صرفه جویی و حفظ بیت المال تأکید کرد.
 
وی اظهار داشت: نگاه وزیر محترم بهداشت به مناطق محروم‌ و ایجاد عدالت است لذا در این راستا خانه‌های بهداشت تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بر احتمال ایجاد موج دیگری از کرونا تأکید کرد و گفت: مردم سویه جدید کرونا (امیکرون) را جدی بگیرند و از عادی انگاری و سهل انگاری خودداری کنند.
 
وی با بیان اینکه پیشگیری بر درمان مقدم‌تر است، اظهار داشت: مردم حتماً واکسیناسیون کرونا را انجام دهند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
 
وی بهترین راه مقابله با کرونا را واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد و به اطلاع‌رسانی بیشتر برای افزایش مشارکت مردم در این زمینه تأکید کرد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 124306

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/124306/مرکز-نازایی-جنوب-کرمان-راه-اندازی-می-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir