تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۷
۰
plusresetminus
حمزه احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: یکی از اولویت‌های سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور مدیریت و حفاظت از مراتع است.
اولویت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور مدیریت و حفاظت از مراتع است
به گزارش "راه آرمان" ؛ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان بیان کرد: در راستای سیاست های ابلاغی سال ۱۴٠٠ سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور تعداد ۵ طرح مرتعداری به مساحت 9 هزار هکتار در منطقه جنوب کرمان به مجریان احاله گردید.
 
احمدی در انعقاد قرارداد احاله مدیریت طرح‌‌های مرتعداری که در دفترخانه اسناد رسمی شهرستان جیرفت منعقد شد، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور مدیریت و حفاظت از مراتع است زیرا تا زمانی که مشارکت جوامع محلی نباشد مدیریت مراتع دچار مشکل خواهد شد.
 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان اضافه کرد: در اجرای طرح حفاظت و صیانت و همچنین احیای مراتع، ۵ طرح مرتعداری به مساحت 9 هزار هکتار در قالب احاله مدیریت مراتع با تنظیم اسناد قراردادی در دفترخانه رسمی به نماینده مرتعداران مراتع شهرستان های جیرفت و رودبارجنوب احاله گردید.
 
وی در پایان با اشاره به این‌که خوشبختانه در سال جاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، در تهیه و احاله طرح‌های مرتعداری در کشور پیشرو است خاطر نشان کرد: مجریان طرح‌های مرتعداری علاوه بر معافیت ۳٠ ساله از هرگونه پرداخت عوارض سالیانه تمدید پروانه چرا، در صورت هرگونه احیاء و توسعه و بهره‌برداری در سطح مراتع اولویت بهره‌برداری نیز با آن‌ها می‌باشد.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcfxjdycw6d0ma.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما