تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۲
۰
plusresetminus
ابوالفضل فرحبخش و مجتبی استوارزاده در پیامی مشترک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت مقام زن و ولادت حضرت امام خمینی(ره) را تبریک گفتند.
پیام تبریک مشترک رئیس دادگستری و معاون دادستان راور به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت مقام زن و ولادت حضرت امام خمینی(ره)
به گزارش "راه آرمان"؛ ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری و مجتبی استوارزاده معاون دادستان راور در پیامی مشترک سالروز میلاد پرخیر و برکت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و همچنین ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را تبریک وتهنیت گفتند.
متن این پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
*
«إنّا اَعطیناکَ الکوثَر فصلِّ لِربِّکَ وَ انحَر إنَّ شانِئَکَ هُوَ الاَبتَر»
بیستم جمادی الثّانی میلاد با سعادت بزرگ بانوی اسلام، مادر مومنان و زهره درخشان عصمت و طهارت است. به یقین این بانوی عظیم الشأن الگوی یگانه زن در تاریخ بشریت و معلّم بزرگ عشق و ایثار در همه اعصارهاست و سالروز تولد ایشان نیز بهترین فرصت برای گرامیداشت جایگاه والای زن و مقام بی همتای مادر.
لذا اینجانبان ضمن تبریک و پاسداشت سالروز ولادت اُسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، گرامیداشت روز زن و نیز میلاد بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، از درگاه خداوند متعال برای زنان و مادران مؤمن ایران اسلامی آرزوی موفقیت و سربلندی روزافزون در راه تربیت سرمایه‌های ارزشمند انسانی را داریم.
امیدواریم همه ما توفیق بهره‌گیری از ارزش‌های متعالی حضرت زهرا (س) را داشته و محیط کار و زندگی‌مان از عطر وجودی آن بی‌بدیل خلقت معطر شود.

انتهای پیام/ راور https://armanekerman.ir/vdcauyn6649nue1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما