کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد؛

احداث پل آهنی به همت سپاه ثارالله به ارزش 1 میلیارد و پانصد تومان در منطقه کوهشاه

3 بهمن 1400 ساعت 21:17

 حسین معروفی گفت: ما با هماهنگی فرمانده کل سپاه پذیرفتیم که یک پل آهنی را به طول 60 متر با همکاری مردم به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان احداث کنیم که در ابتدای صبح فردا کارهای تحقیقاتی آن اغاز خواهد شد.


به گزارش "راه آرمان " سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در جمع مردم سیل زده شهرستان ریگان عنوان کرد: گرامی ترین مردم ما مردم سیل زده جنوب و جنوب شرق کرمان هستند یکی از این مناطق، منطقه کوشا تقریبا 40 پارچه ابادی دارد با 400 خانوار وجمعیتی حدود 6 هزار نفر که نزدیک به 8 روز است به علت سیلاب مسیر مردم با این روستاها قطع شدده است وارتباطی با آنها وجود نداشته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز به همت گروه های جهادی و مردم که از ابتدای صبح شروع به بازسازی  یک راه فرعی  کرده بودند توانسته اند راه را باز کنند در حالی که  راه اصلی از ریگان به سمت منطقه کوهشاه یک ساعت و 40 دقیقه است اما این راه فرعی صعب العبوری  که نزدیک به 7 تا 8 ساعت طول می کشد تا به ریگان برسند، باز شده است.

سردار معروفی تاکید کرد: ما هم 6 ساعت و نیم  طول کشید از طریق این راه صعب العبور توانستیم به این منطقه برسیم، خدا را شاکریم که مردم را در وضعیت خوبی  دیدیم اما آنچه که بسیار مهم است وجود رودخانه پاسرخ است که برای تردد مردم  از روی این رودخانه باید یک فکر اساسی کرد.
 
 فرمانده سپاه ثارالله کرمان اذعان کرد:  ما با هماهنگی فرمانده کل سپاه پذیرفتیم که یک پل آهنی را به طول 60 متر با همکاری مردم به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان احداث کنیم که در ابتدای صبح فردا کارهای تحقیقاتی آن اغاز خواهد شد.

معروفی ادامه داد:  امیدواریم  مشکل مردم در عرصه  تردد حل شود،  دیگر مشکل اصلی مردم این منطقه عدم دسترسی به آب شرب سالم است، روستای زیارت که 350 خانواردارد از این نعمت برخوردار نیست که جزو تعهدات ما بوده است بنابر این  2 میلیارد تومان تا به  حال سپاه هزینه کرده است  و لوله ها و چاه ها اماده شده اند و امیدواریم هرچه سریعتراین امر تسهیل شود.

وی تاکید کرد: مسیرهای  مواصلاتی پایین دستی این روستا در حال حاضر حالت باتلاقی دارد و بولدوزد نمی تواند آنجا کار کند ، فعلا دستور داده ایم تا چند دستگاه لودر را کرایه کنند تا مسیرهای مسدود شده را باز کنند .

حسین معروفی افزود: واحد های مسکونی نیاز به یک تعمیرات اساسی ایزوگام دارد مخصوصا واحد هایی که نوسازی شده اند بنابراین بنیاد مسکن باید به این مسئله ورود کنند سپاه هم به کمک گروه های جهادی به آنان کمک خواهد کرد.
 
فرمانده سپاه ثارالله در پایان خاطر نشان کرد: سرویس های بهداشتی در این منطقه تخریب شده اند بنابر این اعلام کرده ایم اگر مصالح تامین شود نیروی انسانی را تحت عنوان گروهای جهادی را اعزام خواهیم کرد و البته برای تمام خانوار ها در این منطقه  اقداماتی انجام داده ایم که یکی از این اقدامات تامین  یک بسته معیشتی برای ارتزاق در کوتاه مدت است.

انتهای پیام / طهماسبی
 


کد مطلب: 124322

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/124322/احداث-پل-آهنی-همت-سپاه-ثارالله-ارزش-1-میلیارد-پانصد-تومان-منطقه-کوهشاه

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir