تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۳
۰
plusresetminus
علیدادی سلیمانی گفت: تنها راهی که کشور را از همه بحران ها نجات می دهد و از پیچ های خطرناک عبور می دهد تبعیت از رهبری نظام است.
غیرت دینی و غرور ملی از دستاوردهای عظیم انقلاب است/ تبعیت از رهبری نظام، تنها را نجات از تمامی بحران ها
حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در گفتگو با راه آرمان؛ در رابطه با دستاوردهای  44 ساله انقلاب اسلامی گفت: خدا را شاکریم که دستاوردهای این چهل و چهار سال انقلاب بسیار زیاد است، اما در دو محور این دستاوردهای عظیم را می شود خلاصه کرد، یکی غیرت دینی و غرور ملی که به وجود آمده، تا ایران را یک کشور مستقل، متعهد، بصیر و آگاه در صحنه بین المللی نشان دهد.
 
واگذاری مسئولیت ها به توده های مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی 

 نماینده ولی فقیه در استان کرمان  با اشاره به دومین دستاورد انقلاب اسلامی گفت: مسئولیت های کشوری از بالاترین تا پایین ترین درجه در اختیار خود توده های مردم قرار دارد، در انقلاب اسلامی هر مسئولیتی برای هر جوانی احراز شدنی است و امکان دارد. 

وی تشریح کرد: حاکمیت در کشور ما ایران اسلامی برای مردم است، ایران اسلامی همانند سایر کشورهای اروپایی که حاکمیت موروثی دارد، نیست.

علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه براب تقویت دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی دو کار مهم را باید در پیش گیریم، اظهار کرد: اولین مسئله این است که ما باید فرمایش امام خمینی (ره )که فرمودند" پشتیبان ولایت باشیم تا مملکت آسیب نبیند"، را جدی بگیرم.

وی توضیح داد: تنها راهی که کشور را از همه بحران ها نجات می دهد و از پیچ های خطرناک عبور می دهد تبعیت از رهبری نظام است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نکته ی دوم که در تقویت دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به آن توجه ویژه داشته باشیم آگاهی و بصیرت توده های مردم است که هر آنچه این آگاهی بالاتر رود، پشتیبانی از ولایت فقیه محکم تر و جدی تر می شود و جامعه در امنیت می ماند. 

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcaeyn6w49nue1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین