تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۷
۰
plusresetminus
سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان:

خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه، کاری ارزشمند و مقدس است

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان در آیین تکریم رئیس سابق آموزش و پرورش استثنایی و معارفه سرپرست جدید، گفت: خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه، کاری ارزشمند و مقدس است.
خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه، کاری ارزشمند و مقدس است
به گزارش راه آرمان ،  غلامرضا نخعی گفت: دانش آموزان با نیازهای ویژه معمولا دارای استعدادهای پنهانی هستند که با درایت و توانمندی معلمان خلاق استثنایی و برنامه ریزی همه مسئولان می توان زمینه شناسایی و پرورش این استعدادها را فراهم کرد.

وی خدمت در مدارس استثنایی را مقدس و ارزشمند دانست و افزود: قدردان تلاش های همه مسئولان و معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه هستیم و امیدواریم با هوشمندی، برنامه ریزی و سختکوشی این عزیزان شاهد شکوفایی و رشد بیشتر دانش آموزان استثنایی استان باشیم.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: بین کارکنان مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان، اخلاص، روحیه مثبت و هم افزایی وجود دارد و مهمترین عامل موفقیت یک مجموعه هم همدلی، همراهی و صادقانه کار کردن است که باید این مولفه ها در راس امور قرار گیرد.

بر پایه این گزارش در مراسمی با حضور سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان از خدمات عباس صفوی رئیس سابق آموزش و پرورش استثنایی، تجلیل و محمود بنی اسد به عنوان سرپرست این مجموعه معرفی شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcexe8zejh8wxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین