تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵
۰
plusresetminus
با حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

"سرپرست آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان" منصوب شد

با حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، محمود بنی اسد دشتابی به عنوان "سرپرست آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان" منصوب شد.
"سرپرست آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان" منصوب شد
به گزارش راه آرمان؛  در متن ابلاغ آمده است:

"بسمه تعالی"

برادر ارجمند جناب آقای محمود بنی اسد دشتابی

با سلام و احترام

با عنایت به شایستگی ها و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان "سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنائی استان کرمان " منصوب  می شوید.

امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همسویی با برنامه های رئیس جمهور محترم، با جلب مشارکت، همکاری و همفکری فرهنگیان فرهیخته و اعضای شورای آموزش و پرورش در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش با رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

توفیق روز افزون جنابعالی را در انجام وظایف و مأموریت های محوله، خدمت بی منّت به مردم شریف، رعایت قانون و مقررات و تحقق عدالت آموزشی از خداوند متعال مسألت دارم.

ضمنا" به استناد تبصره یک ماده 53 قانون محاسبات عمومی کشور، اختیارات و مسئولیت تشخیص، انجام تعهد، تسجیل و صدور حواله وسایر اختیارات قابل تفویض خود در قانون مذکور  در حد اعتبارات تخصیص یافته به آن اداره با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوط به جنابعالی تفویض می شود.

رضا رضایی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcfmjdytw6d0ma.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین