تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۷
۰
plusresetminus
سردار حسین معروفی در بازدید از مناطق سیل زده جنوب کرمان گفت: سفر آیت الله رئیسی به کرمان برای ما پیام دارد یعنی اینکه برای رئیس جمهور خستگی معنا نداردپس ما نیز باید حرکتهای انقلابی و میدانی داشته باشیم تا بتوانیم پله پله مشکلات مردم را حل کنیم.
مسئولان به تاسی از رئیس جمهور، جهادی در میدان خدمت حضور یابند/ سپاه جان پناه مردم در برابر حوادث است


به گزارش راه آرمان؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان که برای بازدید از مناطق سیل زده به جنوب استان کرمان سفر کرده است در تشریح فعالیت های سپاه در منطقه گفت: براساس شناسایی هایی که در منطقه صورت گرفته است سه هزار بسته تغذیه ای یک ماهه شامل آرد، برنج، روغن، خشکبار، حبوبات و بسته های بهداشتی با ۴۰ دستگاه خودرو به دست مردم در جنوب استان کرمان می رسند.
 
وی توضیح داد: تمام موضوعاتی که سپاه در منطقه دنبال می کند با تقسیم کار و به صورت قرارگاهی در حال انجام است.

سردار معروفی ضمن تشکر از فعالیت همه نهادها در مناطق سیل زده عنوان کرد: از مجموعه سپاه شامل نیروی زمینی سپاه، هوافضای سپاه، نیروی دریایی سپاه، قرارگاه قدس سپاه، تیپ ۳۸ ذوالفقار لشکر۴۱ ثارالله، بسیج سازندگی استان و بهداری نیروی زمینی سپاه که بیمارستان صحرایی را در زهکلوت فعال کردند؛ تشکر می کنم همچنین از ارتش، نیروی انتظامی، کمیته امداد امام خمینی(ره) ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، خیرین و واقفین و گروههای جهادی و بخشی از مسئولان اجرایی که پای کار بودند؛ سپاسگزارم.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به حضور بدون وقفه رئیس جمهور بعد از سفر روسیه به کرمان خاطرنشان کرد: ما امروز در دولت انقلابی و جهادی و مردمی هستیم پس باید پای مردم بایستیم؛ سفر آیت الله رئیسی به کرمان برای ما پیام دارد یعنی اینکه برای رئیس جمهور خستگی معنا نداردپس  ما نیز باید حرکتهای انقلابی و میدانی داشته باشیم تا بتوانیم پله پله مشکلات مردم را حل کنیم.
 
وی افزود: توقع ما این است که مسئولان ما میدانی و انقلابی عمل کنند اگر با نگاه جهادی تکیه گاه مردم باشیم مشکلات مردم را حل می کنیم.
 
معروفی تصریح کرد:  از صبوری و متانت مردم جنوب و شرق استان تشکر میکنم و درخواست دارم مردم اجازه دهند ما موضوعات اساسی و کلان را دنبال کنیم مهمترین موضوع در این منطقه بحث استحکام است احداث سیل بند جیرفت تا جازموریان، ترمیم سیل بندها، افزودن سیل بندها و راهها اولویت اول است تا مجددا گرفتار نشویم.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: وظیفه ذاتی سپاه این اقداماتی که در منطقه انجام می دهد نیست اما فرمانده کل سپاه ابلاغ کرد و نیز ما حرکت جهادی و انقلابی انجام دادیم همه مسئولیت با ما نیست ما به کمک دولت و مردم می آییم و جانمان را نیز فدا می کنیم.
 
سردار معروفی با تاکید بر جان پناه بودن سپاه برای مردم ابراز کرد: ما اگر پول و امکانات و تجهیزات و نیرو داشته باشیم به میدان می آوریم و اگر هیچ نداشته باشیم جانمان را در مقابل سیل قرار می دهیم تا جان مردم دچار آسیب نشود و این روحیه سپاه انقلاب است.

انتهای پیام/ پاکاری https://armanekerman.ir/vdcfjjdyjw6d0ma.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین