تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۱
۰
plusresetminus
حمید ابراهیم آبادی گفت: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) 8 زوج جوان فهرجی با پیوند فاطمی راهی بخت شدند.
۸ زوج فهرجی با پیوند فاطمی راهی خانه بخت شدند
به گزارش راه آرمان؛ حمید ابراهیم آبادی فرمانده سپاه فهرج در آیین جشن ازدواج آسان 8 زوج فهرجی که شب قبل برگزار شد با اشاره به سبک زندگی ایرانی اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری گفت:یکی از معانی سبک زندگی ایرانی اسلامی زندگی بدون هرج و مرج، اسراف و جدایی است.

وی با تأکید بر مسئله رشد جمعیت و فرزند آوری بیان کرد: متأسفانه نسل جدید روی به تک فرزندی و دو فرزندی آورده که همین امر در آینده نه چندان دور کشور ما را رو به سمت پیری میبرد و از لحاظ سیاسی، اقتصادی، دفاعی، نظامی و نیروی کادر تبعات زیادی را برای کشور به دنبال خواهد داشت.

ابراهیم آبادی در ادامه با اشاره به ازدواج آسان ۸ زوج فهرجی به یمن ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) گفت: این مراسم دومین برنامه ای است که در سال جاری برگزار شده و مراسم اول اردیبهشت ماه و به مناسبت عید سعید فطر برگزار و طی آن ۲۰ زوج جوان در قالب پیوند فاطمی راهی خانه بخت شدند.

فرمانده سپاه فهرج از جاری شدن خطبه عقد و آزمایشات و کلاس های مشاوره قبل از ازدواج بعنوان خدمات رایگان به زوجین نام برد و اظهار کرد: همچنین به رسم یاد بود یک جلد کلام الله مجید، یک جلد کتاب با موضوع بچه های حاج قاسم و کارت هدیه به این عزیزان اهدا شد.

وی تصریح کرد: طی توافقی که با کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت گرفت زوجین جوانی که تحت پوشش این نهاد حمایتی باشند تا سقف ۳۰ میلیون جهیزیه رایگان دریافت می کنند.

ابراهیم آبادی اضافه کرد: همچنین فرمانداری فهرج به زوجینی که روستاهای آنها مورد تایید بنیاد مسکن باشند ۲۵۰ متر زمین تحویل میدهد.

فرمانده سپاه فهرج در پایان ضمن تبریک به زوجین و آرزوی سلامتی و خوشبختی برای آنان از امام جمعه محترم، نیروی انتظامی، بخشداری نگین کویر، شهرداری فهرج، شهرداری اسلام آباد، اداره ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصناف، مرکز بهداشت، دهیاری و شورای اسلامی روستای اسدآباد، پایگاه های خواهر و برادر بسیج این روستا، فرمانده و بسیجیان حوزه حضرت مریم، اصحاب رسانه و فرهنگی هنری سپاه که در اجرای مراسم جشن ازدواج آسان همکاری و مشارکت داشتند قدردانی کرد.

تأکید امام جمعه فهرج بر خودداری از برگزاری مراسمات ازدواج تجملاتی

همچنین حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در این مراسم گفت: وجود نازنین حضرت زهرا سلام الله علیها رزق معنوی است که خداوند به پیامبر اکرم (ص) عطا کرد.

وی افزود: حقیقت کوثر بودن فاطمه زهرا را درک نکرده ایم و نیاز است در این رابطه تفاسیر قرآن را مطالعه کنیم.
 
آقاملایی با بیان اینکه‌ جوانان، حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) را الگو و سرمشق زندگی  خود قرار بدهند تأکید کرد: مهریه زیاد و برگزاری مراسمات ازدواج تجملاتی کسی را خوشبخت نمی کند آن چیزی که خوشبختی به همراه دارد عشق و محبت زیاد است.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdchkknz-23nixd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما