تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۶
۰
plusresetminus
مدیر کانون تخصصی مداحی و عترت رضوی کوهبنان گفت:

خادم امام رضا (ع) باید متواضع و خوش اخلاق باشد

حجت الاسلام رضا قاسمی گفت: خادم امام رضا (ع) بایستی تواضع ، صبوری ، احسان، خوش اخلاقی ، مردم داری و... را در راس امورات زندگی خویش قرار دهد.
خادم امام رضا (ع) باید متواضع و خوش اخلاق باشد
به گزارش خبرنگار" راه آرمان"حجت الاسلام رضا قاسمی مدیر کانون تخصصی مداحی و عترت رضوی کوهبنان در جمع مادران و دختران رضوی در محل امامزاده بی بی عصمت کوهبنان  گفت: حضور در حرم امام رضا (ع) و خدمت به زائرین اخلاق حسنه ای برای انسان در بر دارد در حالی که وهابیت با این جایگاه و صحن و سرا مشکل دارند.

 مدیر کانون تخصصی مداحی و عترت رضوی کوهبنان تاکید کرد:  اهلبیت همانند آهنربا هستند که ما را به خود جلب می کنند و صفات حسنه ای را به ما ارزانی می کنند امام رضا (ع) اهل خدمت بی منت بود و به همه نگاه یکسان داشت.

حجت الاسلام قاسمی ابراز کرد: خادم امام رضا باید غرور، تکبر، خود خواهی، بزرگ بینی را از خود دور کند باید همانند سردار دلها باشید که منیت را کنار گذاشت و فقط برای رضایت حضرت حق قدم برداشت.

 حجت الاسلام قاسمی افزود: خادم امام رضا (ع) بایستی تواضع ، صبوری ، احسان، خوش اخلاقی ، مردم داری و...  را در راس امورات زندگی خویش قرار دهد. 

مدیر کانون تخصصی مداحی و عترت رضوی کوهبنان بیان کرد: مادران و دختران رضوی باید همواره حجاب و عفاف را رعایت کنند و مروج این فرهنگ با ارزش باشند.

به گفته مدیر کانون تخصصی مداحی و عترت رضوی کوهبنان دشمن همواره در صدد است با بهره جستن از فضای مجازی و شبکه های ماهواره در راستای ترویج فرهنگ غربی گام بردارد که توجه به منویات مقام معظم رهبری و مکتب شهید سلیمانی می تواند توطئه های آنان را نقش بر آب کند.

انتهای پیام/نامجو https://armanekerman.ir/vdciq5azwt1arp2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما