تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۷
۰
plusresetminus
ششمین جلسه شهردار و اعضای شهر کوهبنان به منظور ملاقات چهره به چهره با مردم و انتخاب شهردار محله طالقانی و دروازه در مسجد امام حسین (ع) برگزار گردید.
تعطیلی کارخانه آسفالت کوهبنان باعث افزایش هزینه های شهرداری شده است
به گزارش خبرنگار "راه آرمان"ششمین جلسه شهردار و اعضای شهر کوهبنان به منظور ملاقات چهره به چهره با مردم و انتخاب شهردار محله طالقانی و دروازه  در مسجد امام حسین (ع) برگزار گردید.​​
شهردار کوهبنان تاکید کرد: مایه تاسف و خسارت است که با تعطیلی کارخانه آسفالت کوهبنان به بهانه آلایندگی باید آسفالت را از شهرستان های مجاور خریداری کنیم که هم هزینه های شهرداری کوهبنان افزایش پیدا کرده و هم کیفیت پائین آسفالت را در بر دارد.

احمد محمدی شهردار کوهبنان در جمع مردم محله طالقانی و دروازه گفت: همگان باید به فکر توسعه و راه اندازی واحدهای صنعتی در کوهبنان و اطراف باشیم چون تمام آیتم ها به جمعیت بر می گردد.

 شهردار کوهبنان ابراز کرد: این شهرستان پتانسیل تبدیل شدن به قطب کشاورزی، صنعتی و توریستی در شمال استان کرمان را دارد که با وحدت ، همدلی و همراهی این مهم امکان پذیر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد : در بحث کشاورزی‌ در راستای کشت زغفران ، گیاهان دارویی و.... کوهبنان حرف برای گفتن دارد که این مهم در باغات شهرداری هم اجرایی خواهد شد.
 
محمدی ادامه داد: در بحث جذب توریسم مذهبی ، طبیعی ، معادن و.... کوهبنان در کنار آب و هوای مساعد ظرفیت های بالایی دارد.
  
محمدی گفت : راه اندازی‌ واحدهای بوم گردی و دعوت از مدیران تورهای گردشگری داخلی و خارجی باید در دستور کار قرار گیرد. 

وی خاطر نشان کرد: درآمد روزانه شهرداری کوهبنان حدود چهار میلیون تومان هست که این مهم فقط جوابگوی هزینه های جاری شهرداری است و برای اجرای طرح های عمرانی ، شهرداری کوهبنان با بحران جدی روبروست که حمایت نماینده مردم در مجلس و استاندار دیار کریمان را می طلبد.
 
شهردار کوهبنان ابرازکرد: کوهبنان نیروهای تحصیل کرده فراوان و پر توان در جای جای کشور دارد که باید به پیشرفت و توسعه شهر کوهبنان کمک کنند.

وی تصریح کرد: مایه تاسف و خسارت است که با تعطیلی کارخانه آسفالت کوهبنان به بهانه آلایندگی باید آسفالت را از شهرستان های مجاور خریداری کنیم که هم هزینه ها افزایش پیدا کرده و هم کیفیت پائین آسفالت را در بر دارد.

محمدی خاطر نشان کرد : باید سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت شوند و گیر و دارهای اداری را با درایت کاهش بدهیم تا سرمایه گذار با رغبت بیشتری در راستای تولید گام بردارد.

وی ادامه داد: نماینده مردم شهرستان در مجلس پیگیر درخواست ها و رفع مشکلات شهرداری و شهرستان است که باید با طرح ها ، ایده ها و افکار ایشان را حمایت کنیم .

شهردار کوهبنان گفت: ما تجهیزات اولیه و ابتدایی برای آسفالت معابر در کوهبنان نداریم که این مشکل باید با عنایت ویژه استاندار دیار کریمان مرتفع گردد.

وی یادآور شد: پیاده رو سازی ، هرس درختان ، نصب تابلوهای ترافیکی ، گل کاری میادین و بوستان ها ، نصب تابلوی معرفی آثار باستانی و‌مشاهیر ، رنگ‌ آمیری جداول‌ و...... در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار دارد.
در ادامه حجت الاسلام داود خالداری سخنگوی شورای شهر کوهبنان گفت: همدلی در بین اعضای شهر ستودنی است لذا مردم باید در کنار شورای شهر در صحنه باشند و در فضای حقیقی و واقعی تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات فراوانی در کوهبنان در سطوح مختلف وجود دارد که با همراهی و همدلی مردم و‌ مسئولین همراه با مطالبه گری دلسوزانه و‌ منفصانه مرتفع خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر کوهبنان افزود: با معرفی شهردار محله در راستایی شناسایی و رفع مشکلات محلات با اولویت بندی نیازها اقدام خواهیم کرد.

 وی بیان کرد: سعی در رفع مشکلات داریم اما هیچ قولی به مردم نمی دهیم چون بودجه های عمرانی شهرداری خیلی محدود هستند.

حجت الاسلام خالداری افزود : بدنبال رایزنی جهت راه اندازی‌ مجدد کارخانه آسفالت در کوهبنان هستیم و تا رفع مشکل کارخانه خرید آسفالت از شهرستان های اطراف را از دستور کار خارج کردیم.

وی ابراز کرد: جدول گذاری خیابان چهار باغ در دستور کار قرار دارد و ما بقی مشکلات با انتخاب شهردار محله به ترویج پیگیری می شود.

سخنگوی شورای شهر کوهبنان گفت: شورا نماینده و خادم مردم است که با همت بلند شهردار کوهبنان کارهای خوبی را در آینده خواهیم داشت.
در ادامه سید فهیم روح الامینی رئیس شورای شهر کوهبنان گفت:
در تلاش هستیم که کیفیت کارها ارتقا پیدا کند در حالی که درآمد زایی شهرداری کوهبنان تقریبا نزدیک به صفر هست در همین راستا درآمدها و هزینه های شش ماهه شهرداری جهت اطلاع شهروندان کوهبنانی در سایت قرار داده شده است.
 
 وی خاطر نشان کرد: ما با نیت خدمت وارد عرصه شدیم لذا تمام تلاش خود را معطوف کردیم تا خدمات عادلانه بهتر و بیشتری در شهر صورت گیرد.

روح الامینی بیان کرد : کمبود جمعیت باعث مشکلاتی برای مردم شهرستان شده لذا بحث اشتغال و دعوت از سرمایه گذاران را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: شهردار محله باید فردی پرتوان ، مردمی و فعال باشد که با خودیاری اهالی آسفالت کوچه ها را در دستور کار قرار دهد.

در ادامه حاضرین به مهمترین درخواست ها و مشکلات محله طالقانی و شهر کوهبنان از جمله کم عرض بودن خیابان طالقانی ، روکش آسفالت خیابان طالقانی ، یک طرفه کردن خیابان طالقانی ، احداث خیابان پاسداران همراه با بهسازی و روکش آسفالت ،جدول گذاری ابتدای خیابان پاسداران ،تجهیز پارک آزادگان ، جابجایی صافکاری انتهای خیابان طالقانی ،سامان دهی ابتدای خیابان عصمتیه همراه با جدول گذاری و درختکاری ، حصارکشی مرکز خرید آهن الات دست دوم در ابتدای بلوار عصمتیه ،عریض کردن دور برگردان بلوار بین الحرمین ،آسفالت کوچه های محله ،تعیین تکلیف وضعیت املاک شهرداری در خیابان شهدای معلم و بلوار کشاورز ، سامان دهی پیاده روی جنب میدان طالقانی ،احداث پارکینگ ویژه اتوبوس ها در شهر کوهبنان ، پیگیری روشنایی خیابان طالقانی ، درختکاری جلوی مسجد حضرت امام (ره) ،جدول گذاری و پیاده رو سازی خیابان چهار باغ ،جمع آوری نخاله های ساختمانی جا مانده از زمان زلزله در محله دروازه و سایر نقاط شهر ، جمع آوری سگ های ولگرد ، مشخص کردن حریم چاه ها ، احداث خیابان منتهی به غسالخانه ، درختکاری و محوطه غسالخانه ، حیات سازی و فضا سازی محوطه مسجد امام حسین (ع) ، مساعدت شهرداری به مساجد شهر کوهبنان ، احداث کانال انتقال و هدایت آب های سطحی در جلوی تالار پارسیان در بلوار برهان الدین و برخی نقاط شهر ، لکه گیری و آسفالت بلوار امام رضا (ع) تا دو راهی راوری ، پیگیری جهت احداث پادگان نظامی در کوهبنان ،گسترش معادن ذغال سنگ به منظور جذب نیروی جدید و..... اشاره کردند.


انتهای پیام/نامجو https://armanekerman.ir/vdcjmxevmuqe8tz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما