کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهربابک معرفی شد

5 بهمن 1400 ساعت 19:37

افسر فاضلی شهربابکی به عنوان مدیر کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج شهربابک معرفی شد


به گزارش راه آرمان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهربابک جلسه تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج شهربابک گفت: از رازهای موفقیت بسیج این است که از بطن مردم و از اقشار متخلف مردم تشکیل شده و وابسته به دولت ها نیستند.

سرهنگ محمدضا استایی با بیان اینکه افرادی هستند که در ادوار مختلف بسیجی بوده اند و از آرمان این نهاد دست نکشیده اند، افزود: خانم فاضلی از جمله آنان است که از تلاش و فعالیت برای بسیج دست برنداشته اند.

وی با اشاره به اینکه تلاش در بسیج برای حفظ نظام و اسلام ناب است، تصریح کرد: باید از افرادی که مدت ها پای بسیج مانده اند برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی بهره برد.

استایی بیان داشت: کار در بسیج و حوزه هنری بسیج بسیار سخت است و باید از افراد دغدغه مند، فعال و مطالبه گر بهره مند شویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهربابک با اشاره به اینکه در شهربابک و در حوزه های مختلف کار بسیاری می توان انجام داد، : ما به عنوان یک بسیجی هر کاری برای هنری که در راستای اهداف نظام و سبک زندگی اسلامی باشد انجام می دهیم.

وی تصریح کرد: بدون زیرساخت شاید کارهای کوتاه مدتی بتوان انجام داد اما با وجود زیرساخت ها کارها عمقی انجام می شود و در همین راستا باید از شرکت های فعال در شهرستان بخواهیم که پای کار باشند

 استایی گفت: لازم است شرکت های معدنی و صنعتی فعال در شهربابک بیش از پیش در قالب مسئولیت اجتماعی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و...پای کار باشند و هزینه کنند

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهربابک نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه هنر بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ‌ها محسوب می‌شود، گفت: بسیج هنرمندان می‌تواند در طول سال از طریق هنر و هنرمندان، فرهنگ بسیج و انقلاب اسلامی را در سطح جامعه گسترش دهد.

حسین پورغریبشاهی با اشاره به اینکه افسر فاضلی شهربابک از جمله هنرمندان شهربابک است که خالصانه در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته است، افزود: در شهربابک هنرمندانی هستند که علی رغم نداشتن پرونده سازماندهی شده در بسیج، مخلصانه برای راه بسیج و بسیجیان تلاش می کنند.
در این جلسه افسر فاضلی شهربابکی نویسنده و شاعر مشهور شهربابکی طی حکمی از سوی سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به عنوان مدیر کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج شهربابک منصوب شد.

پیش از این سعیدرضا میرحسینی عهده دار این سمت بود.

انتهای پیام/ شهربابک


کد مطلب: 124368

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/124368/مدیر-کانون-بسیج-هنرمندان-شهربابک-معرفی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir