کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی زرند خبر داد:

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در زرند

6 بهمن 1400 ساعت 11:45

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری اعضای دو باند سرقت کابل برق و سرقت سیم هوایی در سطح شهرستان‌های زرند خبر داد.


به گزارش راه آرمان ، خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند با اعلام این خبر افزود: با توجه به وقوع چند فقره سرقت سیم برق و همچنین کابل‌های برق کارخانجات و شرکت‌ها در سطح این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی این باند را در اقدامی عافلگیرانه و شبانه دستگیر کردند، اعضا این باند به سرکردگی یک خانم پس از دستگیری به ۳۰ فقره سرقت سیم برق به ارزش ۶میلیارد ریال در ریحانشهر، خانوک، منطقه بهشت وحدت و ده اصغر اعتراف کردند؛ و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: این سارقان دوهفته قبل در یکی از شهرستان‌ها به علت سرقت دستگیر شده بودند و با قرار وثیقه آزاد شده بودند که باز هم دست از این کار پلید خود برنداشتند و این بار در شهرستان زرند هنگام سرقت دستگیر شدند که با خودرو‌های دارای پلاک مخدوش در نیمه‌های شب اقدام به سرقت سیم برق هوایی می‌کردند.

وی در خصوص دستگیری باند سرقت کابل‌های برق کارخانجات و شرکت‌ها می گوید: پس از شناسایی مخفیگاه سارقان با هماهنگی دستگاه قضائی سه نفرسارق که همگی اتباع بیگانه هستند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت کابل برق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کردند و در این رابطه پرونده تشکیل و تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/قنبرزهی


کد مطلب: 124379

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/124379/انهدام-باند-سارقان-حرفه-ای-زرند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir