تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۴
۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین معارفه رضا رکن آبادی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فهرج با بیان اینکه آموزش و پرورش زیر ساخت اصلی توسعه پایدار است گفت: تربیت انسان صالح و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی رسالت اصلی آموزش و پرورش است.
آموزش و پرورش زیر ساخت اصلی توسعه پایدار است/ تربیت انسان صالح و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی رسالت اصلی آموزش و پرورش است
به گزارش راه آرمان ،  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز خاطر نشان کرد: شهدا با نثار جان خویش مردانه در راه عزتمندی ما ایستادند که امروز در جهان حرفی  برای گفتن داشته باشیم، پس باید در مسئولیت های سازمانی خود به گونه ای عمل کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش زیر ساخت اصلی توسعه و پیشرفت کشور است تاکید کرد: همه باید با تعامل، همدلی و همکاری در راستای ارتقا نظام تعلیم و تربیت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مبنای تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش استان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است بر اجرای سند تحول بنیادین در تمامی سطوح آموزش و پرورش در راستای تربیت انسان صالح و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

رضایی با تاکید بر توجه جدی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان سند ۴۰ ساله دوم انقلاب گفت: بر اساس این سند جوان‌گرایی  ضرورتی انکار ناپذیر جهت تحقق اهداف این بیانیه مهم است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر استفاده از ظرفیت نیروهای جوان به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان در پست های اداری تاکید کرد.

رضا رضایی با اشاره به توانمندی نیرو های آموزش و پرورش در زمینه های مختلف خاطر نشان کرد: نیروی انسانی آموزش و پرورش ظرفیت اداره سایر دستگاه های اجرایی نیز دارد.

وی از نیروی انسانی توانمند به عنوان مهمترین عامل توسعه پایدار نام برد و تاکید کرد: مدیر اداره ای در آموزش و پرورش موفق است که بعد از پایان دوره مدیریت حداقل ده نیروی انسانی کارآمد، متعهد و کاردان برای جایگزینی خود تربیت کرده باشد.

رضایی گفت: اگر نیروی انسانی متعهد و کار آمد را تربیت کنیم خام فروشی پایان و بهره وری و اثر بخشی افزایش می یابد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcg7t9qqak9xw4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین