تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۳
۰
plusresetminus
مرتضی امیرسبتکی گفت: فردی که با وعده های فریبنده خرید و فروش ارز دیجیتال و آموزش دروغین شیوه افزایش سرمایه در این حوزه، بیش از 10 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
دستگیری کلاهبردار فریبکار حوزه رمز ارزهای دیجیتال در سیرجان
به گزارش "راه آرمان"  سرهنگ مرتضی امیرسبتکی فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان افزود: در پی ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداري در حوزه رمز ارزها به پليس فتا شهرستان، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی و تحقیقات انجام شده مشخص شد فردی از طریق ایجاد صفحاتی در اینستاگرام با وعده آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال و نحوه سرمایه گذاری و افزایش چند برابری سرمایه، از شهروندان کلاهبرداری و مبالغ قابل توجهی را از چند شهروند دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بیان کرد: در این رابطه کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات و پیجوئی های تخصصی، متهم مرتبط با این پرونده را شناسائی و این فرد را با هماهنگي قضائي دستگير کردند که از مخفیگاهش 8 دستگاه لپ تاب و تعدادی تلفن همراه نیز کشف شد.

سرهنگ امیر سبتکی  تصریح کرد: این متهم در روند تحقيقات پلیس به بزه انتسابي و کلاهبرداری از شهروندان با روش های فریبنده و وعده خرید و فروش ارز و افزایش سرمایه آنان اعتراف کرد که با تکمیل تحقیقات مشخص شد این فرد به همین شیوه در مجموع حدود 10میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به تکمیل این پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی یادآور شد: اساسا کار و فعالیت در حوزه رمز ارزها تابع مقررات خاص خود بوده و به دانش و تخصص مرتبط با این حوزه نیاز دارد که به شهروندان توصیه می کنیم برای هرگونه سرمایه گذاری و فعالیت، ضمن کسب دانش مربوطه در هر زمینه، حتما از مبادی قانونی اقدام کنند و مراقب اینگونه روش های فریب دهنده نیز باشند.


انتهای پیام/تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdciv5azpt1arp2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما