تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۷
۱
plusresetminus
با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان:

مدیر جدید آموزش و پرورش فهرج معرفی شد

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان فهرج معرفی شد.
مدیر جدید آموزش و پرورش فهرج معرفی شد
به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، امام جمعه، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان محلی، آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید آموزش و پرورش فهرج برگزار و طی آن با تقدیر از زحمات مجتبی شهمرادزاده، رضا رکن آبادی به سمت رییس جدید آموزش و پرورش فهرج منصوب شد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز خاطر نشان کرد: شهدا با نثار جان خویش مردانه در راه عزتمندی ما ایستادند که امروز در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم، پس باید در مسئولیت های سازمانی خود به گونه ای عمل کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم.
 وی با بیان اینکه آموزش و پرورش زیر ساخت اصلی توسعه و پیشرفت کشور است تاکید کرد: همه باید با تعامل، همدلی و همکاری در راستای ارتقا نظام تعلیم و تربیت تلاش کنیم.
 
رضایی با بیان اینکه مبنای تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش استان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است بر اجرای سند تحول بنیادین در تمامی سطوح آموزش و پرورش در راستای تربیت انسان صالح و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر توجه جدی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان سند ۴۰ ساله دوم انقلاب گفت: بر اساس این سند جوان‌گرایی ضرورتی انکار ناپذیر جهت تحقق اهداف این بیانیه مهم است.
 
وی همچنین بر استفاده از ظرفیت نیروهای جوان به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان در پست های اداری تاکید کرد.
 
رضایی با اشاره به توانمندی نیروهای آموزش و پرورش در زمینه های مختلف خاطر نشان کرد: نیروی انسانی آموزش و پرورش ظرفیت اداره سایر دستگاه های اجرایی نیز دارد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه از نیروی انسانی توانمند به عنوان مهمترین عامل توسعه پایدار نام برد و تاکید کرد: مدیر اداره ای در آموزش و پرورش موفق است که بعد از پایان دوره مدیریت حداقل ده نیروی انسانی کارآمد، متعهد و کاردان برای جایگزینی خود تربیت کرده باشد.
 
وی گفت: اگر نیروی انسانی متعهد و کار آمد را تربیت کنیم خام فروشی پایان و بهره وری و اثر بخشی افزایش می یابد.

فهرج را گرفتار بازی های سیاسی نکنید

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج نیز در این آیین با ابراز بی اطلاعی از تغییرات در آموزش و پرورش فهرج گفت: بنده صبح امروز از طریق فضای مجازی متوجه تغییرات در این مجموعه شدم.
وی با تأکید بر اینکه خود را حافظ وحدت فهرج میدانم و به همین دلیل برای حفظ وحدت و حمایت از مدیر جدید و بدرقه مدیر قدیم در مراسم شرکت کردم افزود: مخاطب من شخص وزیر و مدیرکل آموزش و پرورش است و عرف بر این بود مکاتبه و نامه نگاری صورت بگیرد.

آقاملایی تصریح کرد: بازی های سیاسی در فهرج جایی ندارد و ما وظیفه داریم آرامش جامعه را حفظ کنیم

امام جمعه فهرج با اشاره به عدم حضور فرماندار، معاونین و بخشداران در این مراسم گفت: اینکه این افراد در مراسم حضور ندارند خود باید پاسخگو باشند؛ تنها خواسته من این است فهرج‌ را گرفتار بازی های سیاسی نکنید تا وحدت آن حفظ شود‌.

 در طول ۸ سال برخی اقدامات در شهرستان فهرج کم نظیر و بی نظیر بود

همچنین مجتبی شهمرادزاده مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان فهرج در این مراسم گفت: در طول ۸ سال برخی اقدامات در شهرستان فهرج کم نظیر و بی نظیر بود.

 وی با اشاره به ساخت ۱۷ واحد آموزشی در شهرستان فهرج گفت: این مدارس خیرساز بوده و برخی پروژه ها سال ها با مشکلات جدی روبه رو بودند که به لطف خداوند متعال به بهره برداری رسیدند و و همچنین در بحث توزیع تجهیزات کارهای زیادی انجام شد.
 
شهمرادزاده همچنین به مسئله تامین نیروی انسانی و افزایش درصد نیروهای بومی در سالهای اخیر اشاره کرد و ادامه داد: قبولی دانشگاه‌ها افزایش بی سابقه ای داشته و رتبه های بی نظیری دانش آموزان عزیز کسب کردند
 
مدیر سابق آموزش و پرورش فهرج  در ادامه بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و پیشرفت آموزش و پرورش و کسب رتبه در حوزه های مختلف از توفیقاتی بود که با زحمت همه ی همکاران عزیز محقق شد
 
وی در پایان از تلاش همه همکاران و همراهی همه مسئولین و مردم عزیز قدردانی و تشکر کرد.

هیچ شأنی جز خدمتگزاری به مردم برای خود قائل نیستم

رضا رکن آبادی رییس جدید آموزش و پرورش فهرج نیز در این آیین با بیان اینکه شأن مسئولان شأن خدمتگزاری است گفت: هیچ شأنی جز خدمتگزاری به مردم برای خود قائل نیستم.


وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: هدف غایی این سند تربیت افرادی با ساحت های چندگانه دینی، علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... است.

رکن آبادی با بیان اینکه خروجی آموزش و پرورش دانش آموز سازنده و مفید است افزود: ما باید سعی کنیم در این مجموعه دانش آموزانی حق طلب و حق جو تربیت کنیم تا در دو راهی حق و باطل مسیر حق را انتخاب کنند.

رییس جدید آموزش و پرورش همچنین با قدردانی از زحمات چندین ساله ی رییس سابق گفت: ان شاءالله خداوند توفیق عنایت کند، خدمت گزاری صادق برای مردم و فرهنگیان عزیز باشیم تا شرمنده لطف و محبت دوستان انقلابی نشویم.
انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcc40qsm2bqi18.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما