تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶
۰
plusresetminus
سامانه اعلام تخلف و فساد شهرداری رفسنجان با عنوان “هاتف” رونمایی شد.
از سامانه هاتف شهرداری رفسنجان رونمایی شد+ تصاویر
به گزارش  راه آرمان؛ آیین رونمایی از سامانه هاتف، صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
 


شایان ذکر است، سامانه هاتف با شعار «چشم ما باشید» به دلیل ضرورت مقابله با هرگونه فساد و تخلف و ایجاد بستری امن برای ثبت گزارش ها و شکایات مردمی، برای خدمت رسانی الکترونیک به شهروندان و تحت نظر «اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری رفسنجان» راه اندازی شده است.



شهروندان محترم برای ثبت هر گونه شکایت شهروندان از مجموعه شهرداری شامل هر گونه فساد مالی و اداری، تخلف از قوانین و آیین نامه ها، ترک فعل و عدم انجام وظیفه و بد رفتاری با ارباب رجوع می توانند به نشانی hatef.rafsanjan.ir مراجعه و اقدام به ثبت شکایات خود نمایند.

مجید کهنوجی در آئین رونمایی از سامانه هاتف شهرداری در محل فرمانداری رفسنجان رفسنجان اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند برای حضور در صحنه اقتصادی باید امنیت وجود داشته باشد و مبارزه با فساد باید جدی گرفته شود، همچنین فرمودند: امروز همه مسئولین در این جهت مسئول هستند.

وی افزود: ما در راستای مبارزه با فساد مصمم هستیم؛ سامانه هاتف بستری امن برای ثبت شکایات مردمی است و تحت نظر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی است.

کهنوجی خاطرنشان کرد: برای تفکیک زمین های ۴ ساله دوره قبل به ارزش هزار میلیارد تومان توسط تعدادی از مفسدین به صورت قانونی و ارزان قیمت و اقساط ۳ ساله متصرف شد که خوشبختانه در حال حاضر با گزارشات مردمی این زمین خواری ها به صفر رسیده است.

وی تصریح کرد: به طور جدی تصمیم داریم زمین را بعد از کارشناسی به صورت مزایده در اختیار عموم قرار دهیم.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcdko0fzyt0xo6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما