تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۳
۰
plusresetminus
احمد محمدی شهردار کوهبنان: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مجموعه برنامه های شاد فرهنگی اجتماعی و ورزشی برنامه ریزی شده است.
آسمان کوهبنان در شب ۲۲ بهمن  نورافشانی می شود
احمد محمدی شهردار کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار" راه آرمان" ضمن تبریک و گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت:دهه مبارک فجر یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم و خداجوی است که توانست با هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خود را آغاز کند.
 
محمدی ضمن اشاره به رسالت شهرداری در این دهه بیان کرد: شهرداری به عنوان کمیته فضاسازی و زیباسازی در ستاد دهه فجر مسئول فضاسازی متناسب با این ایام می باشد که از چند روز اخیر این اقدامات در دستور کار واحد مربوطه قرار گرفته است.


وی ادامه داد: تعویض پرچم های سطح شهر و نصب پرچم های جمهوری مزین به تصویر حاج قاسم سلیمانی و نصب پلاکاردهای مناسبی از جمله اقدامات در زمینه آذین بندی شهر می باشد که در حال انجام است.


شهردار کوهبنان بیان کرد: مجموعه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در راستای گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با محوریت انقلاب ، خانواده، شادی و نشاط مردم در دستور کار واحد فرهنگی اجتماعی قرار گرفته است.

وی افزود: شرکت پرسنل شهرداری در مسابقه کمال با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با مطالعه کتاب (شاهرخ حر انقلاب) ، برگزاری همایش خانواده انقلابی با هدف آموزش مهارت های زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور دکتر علی صدرا مدرس پژوهشگر و کارشناس صدا و سیما تهران و همایش پیاده روی و کوهنوردی همراه با اهدای جوایز از جمله برنامه های فرهنگی اجتماعی در دهه فجر می باشد.

احمد محمدی ضمن اشاره به اهمیت افزایش شادی و نشاط جامعه گفت : در راستای ایجاد روحیه ی نشاط و شادابی در آحاد مردم به ویژه جوانان ، برنامه جنگ شادی با حضور خواننده و هنرمندان مطرح و همچنین نورافشانی در شب ۲۲ بهمن همزمان با آیین تکبیر گویی انجام خواهد شد.
 
 
شهردار کوهبنان در خاتمه گفت : کارکنان و زحمتکشان عرصه ی خدمت به شهر, همگام وهمراه با مردم شهیدپرور وولایت مدار کوهبنان برحسب وظیفه باری دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافته وپاسخ مقتدرانه ای به یاوه گویان جهان خواهند داد.

انتهای پیام/کوهبنان
  https://armanekerman.ir/vdcb9ab8arhb5ap.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما