تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۳
۰
plusresetminus
در این مراسم امام جمعه شهرستان و رئیس ستاد دهه فجر ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، دبیرستاد دهه فجر ، مسئول اداره امور کتابخانه های عمومی شهرستان و‌ جمعی از نمازگزاران حضور داشتند.
مراسم جشن پیروزی انقلاب به همت کمیته مساجد برگزار شد
به گزارش خبرنگار" راه آرمان" درمراسم جشن پیروزی انقلاب بعداز نماز مغرب و عشا در مسجدعلی بن ابی طالب شهرستان کوهبنان حجت الاسلام مرتضی جعفری رئیس ستاد دهه فجر کوهبنان گفت: در آستانه دهه فجر قرار داریم یاد و خاطره حضرت امام‌(ره) ، شهیدان همیشه جاوید خصوصا سردار دلها را گرامی می داریم.

وی خاطر نشان کرد: اطاعت از خدا و رسولش رحمت الهی را در بر دارد بدبختی ها و مشکلات امروز بواسطه فاصله گرفتن از خدا و رسول خداست.

رئیس ستاد دهه فجر کوهبنان افزود: انسان باید زبانی ، قلبی و عملی از دستورات الهی پیروی کند در حالی که پیامبر اکرم (ص) در مورد مولای متقیان سفارس کرده که از ایشان اطاعت کنید چون راه نجات است.

وی ابراز کرد: ذکر یا علی عبادت محسوب می شود  اگر کسی زبانی ، قلبی و عملی این ذکر را بگوید ایمانش کامل شده و شامل رحمت خداوند می شود.

حجت الاسلام جعفری تاکید کرد:  خداوند نعمت انقلاب اسلامی را به رهبری حضرت امام (ره) به ما ارزانی داشت در حالی که رعایت تقوای الهی ، عبادت و بندگی ، پرهیز از غیبت ، توجه به مستحبات از جمله نماز شب ، خدمت به مردم  و.... از مهمترین ویژگی های ایشان بود.

وی تصریح کرد: مقام‌ معظم رهبری تنها کسی است که اندیشه حضرت امام (ره) را ادامه داده است لذا سردار دلها از شئونات عاقبت بخیری را اطاعت و‌ پیروی از مقام‌ معظم رهبری عنوان می کند. 

وی خاطر نشان کرد: هر جا منویات مقام‌ معظم رهبری عملی شده در ابعاد سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و.... موفقیت های چشمگیری را کسب کرده ایم.

انتهای پیام/ن https://armanekerman.ir/vdcco0qsp2bqi08.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما