تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۸
۰
plusresetminus
حجت الاسلام آقاملایی گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین بیانیه ی گام دوم انقلاب است و همه ما باید برای عمل به این بیانیه از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم.
دهه فجر بهترین فرصت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در آیین نواختن زنگ انقلاب که صبح امروز در دبیرستان نمونه دولتی رسول اکرم (ص) برگزار شد گفت: انقلاب ما محدود به ایران نمیشود بلکه انقلایی برای آزادی تمام ملت ها از دست استکبار جهانی است.

وی از ایمان به خدا، وحدت کلمه و اطاعت مردم از ولایت مطلقه فقیه بعنوان رموز پیروزی انقلاب اسلامی نام برد و بیان کرد: اگر ما بخواهیم راه امام و شهدا را ادامه بدهیم باید به این ۳ محور توجه جدی داشته باشیم.

آقاملایی با تأکید بر میدان داری جوانان در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد:  دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین بیانیه ی گام دوم انقلاب است و همه ما باید برای عمل به این بیانیه از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم.

امام جمعه فهرج تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ما امید همه مستضعفین جهان است و به کوری چشم دشمنان استکبار جهانی را زیر پا له خواهیم کرد.

همچنین رضا رکن آبادی سرپرست آموزش و پرورش فهرج در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: ایدئولوژی ولایت فقیه که استمرار حکومت انبیا است با رهبری حکیمانه و مردمی آگاه، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه در دل شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی استکبار ستیزی، عدم وابستگی به شرق و غرب و استمرار حکومت انبیا را شاهد هستیم افزود: خداوند متعال را شاکریم نظام مقدس جمهوری اسلامی به همه ملت ایران عزت و کرامت داد‌.

رکن آبادی تأکید کرد: طی بیش از ۴۰ سالی که از عمر با برکت انقلاب میگذرد افراد متعددی توفیق خدمت پیدا کرده اند و همه خدمات بنام و افتخار نظام جمهوری اسلامی ثبت شده است.

انتهای پیام/فهرج https://armanekerman.ir/vdcip5azqt1arw2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما