تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۶
۰
plusresetminus
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فهرج عنوان کرد؛

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در فهرج به مناسبت دهه مبارک فجر

حجت الاسلام آقاملایی از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در فهرج به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در فهرج به مناسبت دهه مبارک فجر
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فهرج با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در دهه مبارک فجر بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح شهرستان برگزار می شوند.

وی بیان کرد: در اولین روز از دهه مبارک فجر رژه موتوری و خودرویی به همراه کاروان دوچرخه سواری، غبارروبی گلزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در دبیرستان نمونه دولتی رسول اکرم (ص) اجرایی می شود.

آقاملایی از دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره های خانگی شهدا، افتتاح طرح های محرومیت زدایی، توزیع کمک های مومنانه و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم در قالب گروه های جهادی جهت ویزیت رایگان بعنوان برنامه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه نام برد و افزود: همچنین توسط مجموعه سپاه برنامه های دیگری از جمله برگزاری جشنواره عشایر و بازی های بومی محلی و تجلیل از مدافعان سلامت برنامه ریزی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فهرج با بیان اینکه اعزام گروه های جهادی جهت واکسیناسیون دام، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست های روشنگری و اختتامیه رویداد صنایع دستی نیز با محوریت سپاه برگزار می شوند افزود: برگزاری نشست های مجازی با حضور اساتید کشوری و شهرستانی، مصاحبه با افراد مسن زمان انقلاب و تولید و نشر محتوا نیز توسط فضای مجازی سپاه فهرج برنامه ریزی و اجرا می شوند.

امام جمعه فهرج در ادامه به برنامه های سایر ادارات اشاره و بیان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر مدیریت برق شهرستان فهرج در نظر دارد پروژه های برقرسانی و رفع افت ولتاژ را با اعتباری به مبلغ ۱۶ میلیارد ریال در بخش نگین کویر به بهره برداری برساند.

وی از برگزاری همایش دوچرخه سواری، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان ادارات، طبیعت گردی بانوان، کوهپیمایی و مسابقات دوومیدانی بعنوان بخشی از برنامه های اداره ورزش و جوانان نام برد و اظهار کرد: از دیگر برنامه هایی که توسط این مجموعه برگزار می شوند مسابقات لیفت جنوب شرق کشور، فوتبال نونهالان و تنیس روی میز است.

آقاملایی همچنین به برنامه های اتاق اصناف اشاره و بیان کرد: فضاسازی و آذین بندی واحدهای صنفی، ارائه تخفیفات ویژه به صورت جهادی توسط تعدادی از واحدهای صنفی خدماتی، عرضه نان با تخفیف توسط تعدادی از نانوایان و دیدار با خانواده شهید اصناف توسط اتاق اصناف و اتحادیه ها و بسیج اصناف برگزار می شوند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان به تشریح برنامه های ستاد دهه فجر کمیته روستایی و عشایری شهرستان پرداخت و گفت: تجلیل از کشاورزان برتر زکات، ویزیت رایگان توسط شبکه بهداشت و درمان با همکاری بخشداری، افتتاح طرح های جهاد کشاورزی و خانه مددجویی و واکسیناسیون دام از مهم ترین برنامه های این کمیته در دهه فجر است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مجموعه های پا به کار در این ایام دانشگاه پیام نور است و این واحد دانشگاهی فضاسازی محیط دانشگاه و برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع وصیت نامه امام خمینی (ره) را بعنوان مهم ترین برنامه های خود اجرایی می کند.

انتهای پیام/فهرج https://armanekerman.ir/vdcjtxevauqe8iz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما